komoly dilemmában vagyok
ma megnéztem ezt az autot. egy srác árulja.
elozmény: az E12 gyakorlatilag elérhetetlen lett. 1,6 alatt nincs , hitelt meg a mai világban nem.
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=2608218&command=ugras&screenwidth=1280tehát. taliztunk xenonja van legnagyobb meglepire nem is néz ki olyan rosszul.
tehát: kezdjuk a rosszal.
a kaszni kapott egyet jobbrol benézett egy jobbkezet. a féynszoro gumi kiáll illetve lejár. hu de gáz..illesztések nagyjábol jok a kasznis turhetoen csinálta meg.
hááát.
a e11rol tudjuk h formai mélypont ez nem vitás. de ami meglepett h sokkal kissebb mint az enyém. a hátso lábter nagyon kicsi..a csomi is kissseb mint az enyém
nemis ulok magasabban mint az enyémben..egyértelmuan kissebb mint az enyém.
a jó: 4afe motor 98-as nincs korai vvti szivás. nem is hiányzik
160e km! ugy nézhet ki h valos! kb 70%ra adom h valos. de látszik a belsején is. bár van kormányvédo
linea terra felsz. a hátso embléma ott a cori feliratnál.
klima , egy lufi, el ablak elol, ulésfutés /gyárinak néz ki a kapcsoloja / állithato kormány stb
mentem vele szokás szerint ez e11nek bikábol kell nyomni a gázt nem vmi érzékeny cucc.
rengeteg cucc an hozzá felnik , pio fej stb. két garn gumi felnin
eddig ez a legjobb amit láttam. érdekli a csere is . ment az enyémmel tetszett neki a porgos gázadásra érzékeny motor.
csere: enyém +6 kilo. ezt rohogve kifizetem és van egy 3csillagos, 10éves ,klimás pár kis extrás kisautom ami kicsi és bünronda
egy szeria végi legendás benzinmotorral -aszem az e10ben is ez volt.
rendbe kell rakni a xenont, az ulésfutest, meg a lámpáknal a gumi keretet
de legalabb egy jo alap
vélemények? mire kell figyelni? a korabeli felsz szint mit tartalmazott? Misi pls..van infonk?