A gép rendben van, nincs törve, nincs semmi különösebb baja, nem dől belőle az olaj, nem hangos, stb. Kb 200k van benne a féktárcsák vállából ítélve (óra szerint 123k) Még rábeszélem az embert, hogy találkozhassak a hideg autóvalm és úgy indítsuk be. Van tapasztalatom disel autóval generáloztam is egyet (Daihatsu 1.0l-es szívódiesel) Majd még megnézem mennyire kartergázos, és hogy nem hengerfejes-e. Viszont a karter elülső oldalán van egy érzékelő, amiről le van csúszva a saru. Mit mér az?
Szabolcs
Féktárcsák válla
Hát ez igencsak viszonylagos - nem tudhatod , hogyan fékezett(tek) az előző tulaj(ok) , volt-e már cserélve , stb ... Nomeg a dízel egyébként is inkább orrnehéz , ott fokozottan kopnak az első fékek . Inkább az utastér , kezelőszervek állapotából ítélj !
Mondjuk , ha tényleg 200 k körül van , az egy ilyen autóban egyáltalán nem sok
Az érzékelőre nem tudok mit lépni sajnos , fogalmam sincs :?
Egyébként egy ilyen Carina TD-nek 175 kmh a végsebessége , és 12.3 alatt van százon - magyarul lassúnak azért nem nevezhető
! Hja , a 2000-es fordulaton jelentkező 174 Nm nyomaték azért megteszi a magáét :wink: