Szerző Téma: Tercel  (Megtekintve 468475 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Tercel
« Válasz #825 Dátum: 2008.07.27 13:15:06 »
Na erre mondják azt, hogy xarból várat....

De :le a kalappal szmájli:  Elismerésem!

Hát igen ez a szarból várat kategória volt, ezt h így sikerült megcsinálni 2 haveromnak köszönhetem akik mindenben segítettek no meg persze karosszérialakatosok. ::) De a költségek azok így is a tevezett duplájára rugtak, meg szörnyű volt h  h 3 nap munka után még mindig csak addig jutottunk el h egyre több lyuk lett. De megcsináltuk.  :clap:  Most egy rövid ideig pénzgyűjtés aztán meg a köv lépés egy teljes futóműfelújítás.

Nem semmi munka! Mindezt egy olyan autón, ami csak ötszámjegyű összeget ér (mármint a típust, márkát nem ismerő hülyéknek). Ezért külön elismerésem  :clap: ! Magam is így állok hozzá a Camryhez  :wub:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

korczy

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 80
Re: Tercel
« Válasz #826 Dátum: 2008.07.27 18:46:56 »
Na erre mondják azt, hogy xarból várat....

De :le a kalappal szmájli:  Elismerésem!

Hát igen ez a szarból várat kategória volt, ezt h így sikerült megcsinálni 2 haveromnak köszönhetem akik mindenben segítettek no meg persze karosszérialakatosok. ::) De a költségek azok így is a tevezett duplájára rugtak, meg szörnyű volt h  h 3 nap munka után még mindig csak addig jutottunk el h egyre több lyuk lett. De megcsináltuk.  :clap:  Most egy rövid ideig pénzgyűjtés aztán meg a köv lépés egy teljes futóműfelújítás.

Nem semmi munka! Mindezt egy olyan autón, ami csak ötszámjegyű összeget ér (mármint a típust, márkát nem ismerő hülyéknek). Ezért külön elismerésem  :clap: ! Magam is így állok hozzá a Camryhez  :wub:

Hát igen, anno az autót 60 ezerért vettem, így elmondhatom h megdupláztam a belefektetett öszeggel az értékét. ::) :clap:
Toyota Tercel 1.3 82'
Honda VTR1000F 98'

korczy

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 80
Re: Tercel
« Válasz #827 Dátum: 2008.08.13 23:48:53 »
Hello a következő kérdésben szeretném a segítségeteket kérni. Melyik pöcökkel lehet az alapjáratot állítani a karburátoron? A választ elörre is köszönöm.
Toyota Tercel 1.3 82'
Honda VTR1000F 98'

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re: Tercel
« Válasz #828 Dátum: 2008.08.14 13:18:03 »
Hello a következő kérdésben szeretném a segítségeteket kérni. Melyik pöcökkel lehet az alapjáratot állítani a karburátoron? A választ elörre is köszönöm.

sztem csavarral kell az tuti
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

S.Zola

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 321
Re: Tercel
« Válasz #829 Dátum: 2008.08.29 14:12:40 »
Hello a következő kérdésben szeretném a segítségeteket kérni. Melyik pöcökkel lehet az alapjáratot állítani a karburátoron? A választ elörre is köszönöm.

Van 2 csavar. Az egyikkel a fordulatszámot lehet állítani, a másikkal meg a keveréket(CO-t). Ez a keverékállítócsavar speckó, nem sima csavarhúzós. Mindkettő a karbi bal oldalán van, ha szemben állsz a motorérrel. A keverékállító az oldalán, a fordulatszámos meg a hátulján.
Megnézegettem a képeidet, hát tényleg rendesen odavolt a kicsike. Mi pénzbe került?
Sajna a mienk is rohad már. Rohad a tető-szélvédő vonalán, rohadnak a küszöbök, ajtóoszlopok, belülről sztem már odavannak teljesen, kívülről még annyira nem látszik, 1-2 ponton tűnik elő. Az alja nem vészes, a hátulja fele van pár luk. Na meg persze hogy a tank felett milyen lehet azt nem tudom. Meg van néhány felületi hólyagosodás, ami még nem törte át a festést.
Igazából nem tudom, mit kezdjek vele. Terveim szerint elkerül a háztól jövőre. VAgy legalábbis én szeretnék magamnak venni egy újabbat, és 3 autót csak nem kéne fenntartani. De szívesen meg is csináltatnám-csinálnám hobbiból. Mondjuk ehhez az kéne, hogy magánházba lakjak, garázzsal.
Szerkezetileg amúgy nagyon jó állapotú.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Tercel
« Válasz #830 Dátum: 2008.08.29 22:09:26 »
Hello a következő kérdésben szeretném a segítségeteket kérni. Melyik pöcökkel lehet az alapjáratot állítani a karburátoron? A választ elörre is köszönöm.

Van 2 csavar. Az egyikkel a fordulatszámot lehet állítani, a másikkal meg a keveréket(CO-t). Ez a keverékállítócsavar speckó, nem sima csavarhúzós. Mindkettő a karbi bal oldalán van, ha szemben állsz a motorérrel. A keverékállító az oldalán, a fordulatszámos meg a hátulján.
Megnézegettem a képeidet, hát tényleg rendesen odavolt a kicsike. Mi pénzbe került?
Sajna a mienk is rohad már. Rohad a tető-szélvédő vonalán, rohadnak a küszöbök, ajtóoszlopok, belülről sztem már odavannak teljesen, kívülről még annyira nem látszik, 1-2 ponton tűnik elő. Az alja nem vészes, a hátulja fele van pár luk. Na meg persze hogy a tank felett milyen lehet azt nem tudom. Meg van néhány felületi hólyagosodás, ami még nem törte át a festést.
Igazából nem tudom, mit kezdjek vele. Terveim szerint elkerül a háztól jövőre. VAgy legalábbis én szeretnék magamnak venni egy újabbat, és 3 autót csak nem kéne fenntartani. De szívesen meg is csináltatnám-csinálnám hobbiból. Mondjuk ehhez az kéne, hogy magánházba lakjak, garázzsal.
Szerkezetileg amúgy nagyon jó állapotú.

Arra készülj fel, hogy ha az eladás mellett döntesz, csak nagyon minimális összeget fogsz érte kapni, pláne ilyen korrodált állapotban. Minden azon fog múlni, hogy mennyi műszaki lesz rajta, de friss vizsgával is legfeljebb egy 60-70 ezer körüli összeg célozható meg reálisan. Föltéve, ha ötajtós a kocsi. Ha háromajtós, akkor majdnem eladhatatlan.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

S.Zola

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 321
Re: Tercel
« Válasz #831 Dátum: 2008.08.29 22:31:57 »
5 ajtós. Idén műszakizott, fékek felújítva. Műszakilag sztem OK. Gondoltam rá, hogy megcsináltatom a rohadásokat, persze nem küszöbcsere, hanem gittelés meg ilyesmi :) , és úgy hirdetem meg majd. Márpedig mindenképp el kell adni, mert nincs hol tárolni. Ha magánházban laknék, akkor megmaradna aranytartaléknak, max kivonatnám a forgalomból. Hobbiból meg felújítanám szép lassan :)

S.Zola

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 321
Re: Tercel
« Válasz #832 Dátum: 2008.08.30 07:43:41 »
Amúgy nagybátyám a 83-as 323-as Mazdáját, ami 3 ajtós volt, elég gyorsan el tudta adni, és jó áron. Asszem 120-ért ment el. Igaz, az gázos volt, sztem azért. Na meg nem volt rossz állapotú az sem. Amúgy az sokkal többet szarakodott mint a Tercel. Meg sztem szarabb is volt. Vezettem azt is, és a Tercel sokkal jobb sztem. A Mazdának annyi előnye volt, hogy sokkal jobb, igényesebb volt a belseje.
Közben eszembe jutott valami, lehet hogy mégse lesz eladva, viszont a forgalomból akkor ki kell vonni ideiglenesen, hogy ne kelljen rá perkálni. Ez hogy megy? Ha mondjuk vissza akarom állítani, akkor műszakiztatni kell egyből?
Vagy hogy lehet egyéb módon elérni, hogy ne kelljen rá biztit fizetni? A súlyadó még elmegy, nem egy nagy tétel.

[a csatolmányt egy admin törölte]

korczy

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 80
Re: Tercel
« Válasz #833 Dátum: 2008.08.30 15:27:42 »
Hello a következő kérdésben szeretném a segítségeteket kérni. Melyik pöcökkel lehet az alapjáratot állítani a karburátoron? A választ elörre is köszönöm.

Van 2 csavar. Az egyikkel a fordulatszámot lehet állítani, a másikkal meg a keveréket(CO-t). Ez a keverékállítócsavar speckó, nem sima csavarhúzós. Mindkettő a karbi bal oldalán van, ha szemben állsz a motorérrel. A keverékállító az oldalán, a fordulatszámos meg a hátulján.
Megnézegettem a képeidet, hát tényleg rendesen odavolt a kicsike. Mi pénzbe került?
Sajna a mienk is rohad már. Rohad a tető-szélvédő vonalán, rohadnak a küszöbök, ajtóoszlopok, belülről sztem már odavannak teljesen, kívülről még annyira nem látszik, 1-2 ponton tűnik elő. Az alja nem vészes, a hátulja fele van pár luk. Na meg persze hogy a tank felett milyen lehet azt nem tudom. Meg van néhány felületi hólyagosodás, ami még nem törte át a festést.
Igazából nem tudom, mit kezdjek vele. Terveim szerint elkerül a háztól jövőre. VAgy legalábbis én szeretnék magamnak venni egy újabbat, és 3 autót csak nem kéne fenntartani. De szívesen meg is csináltatnám-csinálnám hobbiból. Mondjuk ehhez az kéne, hogy magánházba lakjak, garázzsal.
Szerkezetileg amúgy nagyon jó állapotú.

a mi pénzbe krültet, ha a javításra kérded, akkor nekem a köv összegek voltak:

komplett küszöb 11 ezer ( igaz ebből egy 30 cmes darab lett felhasználva  ami az ajtó után volt)
kb 2 nm lemez ingyen
1db Co palack 13 ezer
alapozó, gitt, festék, meg ami ezekhez kell az egy 10es
meg a haverjaimnak 2 heti kaja meg úgy kb 2 láda sőr  :clap:
Toyota Tercel 1.3 82'
Honda VTR1000F 98'

korczy

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 80
Re: Tercel
« Válasz #834 Dátum: 2008.08.30 15:32:35 »
Jah a karburátor állítás is sikeresen megtörtént, de én 3 olyan csavart találtam amivel lehet állítani valamit, a másodikra sikeresen eltaláltam a megfelelőt  :innocent:
Toyota Tercel 1.3 82'
Honda VTR1000F 98'

S.Zola

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 321
Re: Tercel
« Válasz #835 Dátum: 2008.08.30 19:25:44 »
Jah a karburátor állítás is sikeresen megtörtént, de én 3 olyan csavart találtam amivel lehet állítani valamit, a másodikra sikeresen eltaláltam a megfelelőt  :innocent:


Igen mert van egy állítója az emeltalapjáratnak is(szívató)-már ha automata szívatós.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Tercel
« Válasz #836 Dátum: 2008.08.30 19:34:11 »
Amúgy nagybátyám a 83-as 323-as Mazdáját, ami 3 ajtós volt, elég gyorsan el tudta adni, és jó áron. Asszem 120-ért ment el. Igaz, az gázos volt, sztem azért. Na meg nem volt rossz állapotú az sem. Amúgy az sokkal többet szarakodott mint a Tercel. Meg sztem szarabb is volt. Vezettem azt is, és a Tercel sokkal jobb sztem. A Mazdának annyi előnye volt, hogy sokkal jobb, igényesebb volt a belseje.
Közben eszembe jutott valami, lehet hogy mégse lesz eladva, viszont a forgalomból akkor ki kell vonni ideiglenesen, hogy ne kelljen rá perkálni. Ez hogy megy? Ha mondjuk vissza akarom állítani, akkor műszakiztatni kell egyből?
Vagy hogy lehet egyéb módon elérni, hogy ne kelljen rá biztit fizetni? A súlyadó még elmegy, nem egy nagy tétel.

Jól mondod, a Mazdát a gáz miatt tudta ennyiért eladni. Gáz nélkül jó ha a feléért sikerülhetett volna.

Az ideiglenes kivonás nem egy nagy tétel, asszem 1500 vagy ilyesmi, és ugyanennyi, ha újra forgalomba akarod helyezni. Egyszerre maximum fél évre lehet ideiglenesen kivonatni, szóval ha fenn akarod tartani ezt az állapotot, akkor fél évente be kell slattyogni az ocsmányirodába, és újabb 1500 leperkálása mellett meghosszabbítani a kivonást. Valami indoklást kell hozzá mondani (pontosabban írni), de ez lehet kvázi bármi - az is, hogy majd később fel akarod újítani. Amíg ki van vonva, addig se biztosítást, se adót nem kell fizetni rá. Pontosabban az adónál úgy fest a dolog, hogy a megkezdett félévet ki kell fizetni, tehát érdemes odafigyelni a dátumra.

(És ne nevezzük már súlyadónak még mindig, amikor már rég nem az... Gépjárműadó, egyébként előtte is így hívták hivatalosan.)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Tercel
« Válasz #837 Dátum: 2008.08.30 19:36:33 »
5 ajtós. Idén műszakizott, fékek felújítva. Műszakilag sztem OK. Gondoltam rá, hogy megcsináltatom a rohadásokat, persze nem küszöbcsere, hanem gittelés meg ilyesmi :) , és úgy hirdetem meg majd. Márpedig mindenképp el kell adni, mert nincs hol tárolni. Ha magánházban laknék, akkor megmaradna aranytartaléknak, max kivonatnám a forgalomból. Hobbiból meg felújítanám szép lassan :)

Fotó alapján jól néz ki az autód  :yes: ! Én csak azokat a dísztárcsákat kapnám le róla rögtön, ha az enyém lenne - dehát ez ízlés dolga.

Viszont a gittezős "megoldást" tényleg csak akkor válaszd, ha el akarod adni, mert az egyáltalán nem tartós.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

S.Zola

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 321
Re: Tercel
« Válasz #838 Dátum: 2008.08.30 20:12:02 »
Valami dísztárcsa kell rá, mert pl. Mazda kerékagysapkák vannak hátul :)
Amúgy mint mondtam, nem látványos a korrozió. A hátsó ívek pl. egyáltalán nem rohadnak, ezen csodálkozom is. Küszöbök most kezdtek el barnulni hátul, sztem belülről jön kifelé az is. Meg a B oszlopoknál látszódik 1-2 pont, ami komolyabb belső korrózióra utal. Ezen kívül csak 1-2 hólyagosodás van kívül, igazából csak közelről látszódnak ezek. Dehát tizenéves autók is rohadnak, úgyhogy.. :)

korczy

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 80
Re: Tercel
« Válasz #839 Dátum: 2008.09.02 21:40:26 »
újabb kérdésem lenne ::)  a hátsó fékpofáknál hány mm a kopáshatár? meg akkor már az elsőét is megírhatná az aki tudja. Elörre is köszi
Toyota Tercel 1.3 82'
Honda VTR1000F 98'