Szerző Téma: Avensis hibák (nincsenek:)  (Megtekintve 3753882 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

captainsun

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 28
Re: Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #5130 Dátum: 2011.03.08 08:27:15 »
Igazad van, mindenhol lehet anyaghiba. A szerelőm ezért pont ezt tette be, mert ő a másikkal fürdött már be. El is magyarázta a döntésének az okát, de visszaidézni már nem tudom. Mindent cserélt, persze az ár nagyon fontos, de nem az döntött ebben sem (és semmi másban, ami az autómat érinti).  Remélem, működni fog és nem csak két hétig, vagy akár egy évig, hanem sokkal-sokkal tovább.  :yes:

gbucus

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 356
Re: Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #5131 Dátum: 2011.03.08 11:29:08 »
Ma bevittem a Nagylányt a halásztelki Reálba a visszahívogatásos játékra.
Másfél óra után gyógyultan távozhatott (ha jól vettem ki a dolgot egy nagynyomású szelep (vagy mi) volt a huba).
Országos pangás volt munkafronton, egyedül én voltam javításon (az állásokon összesen 3 kocsi figyelt) a heti előjegyzési táblán 3 munkalap.
Viszont az autó valahogy megváltozott (remélem, nem csak a szervizjáró tulaj tévképzete), mintha a motor egyenletesebben járna.
Én meg lemosattam az autómat és kiporszívóztam, és azóta sokkal jobban megy. :lol: :lol:
Viccet félretéve: én is túl vagyok rajta, nekem a nagynyomású szelepet, a nagynyomású csövet és egy nagy fekete műanyag alátét félét cseréltek. Az utóbbi talán a nagynyomású pumpa alatti alátét lehet, mert a szivattyút is leszerelték ahhoz, hogy a szelepet cserélni tudják. A tényleges munka nem volt egy óra. Állítólag alvázszám alapján dől el, hogy mit kell cserélni. Az enyém AVE I-es. Egyszer régen már volt egy visszahívás, szerintem akkor is szivárgásveszély miatt cseréltek egy nagynyomású csövet, szerintem ugyanezt, de ebben nem vagyok biztos.
Visszatérve az elejére: nem hiszem, hogy a csere befolyásolná a motorod járását, mert a hiba nem úgy hiba, hogy rosszul megy az autó. Állítólag a benzinből kiváló sav(?) teszi porózussá az anyagot, ami szivárgáshoz vezethet. De nem akarom elvenni a jó érzésedet. :D

smart2

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 58
Re: Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #5132 Dátum: 2011.03.08 11:51:22 »
Ma bevittem a Nagylányt a halásztelki Reálba a visszahívogatásos játékra.
Másfél óra után gyógyultan távozhatott (ha jól vettem ki a dolgot egy nagynyomású szelep (vagy mi) volt a huba).
Országos pangás volt munkafronton, egyedül én voltam javításon (az állásokon összesen 3 kocsi figyelt) a heti előjegyzési táblán 3 munkalap.
Viszont az autó valahogy megváltozott (remélem, nem csak a szervizjáró tulaj tévképzete), mintha a motor egyenletesebben járna.

Hogyhogy egyenletesebben jár?! Alapjáraton, vagy gázadáskor is?!
Egyébként érdekesnek tartom, mivel egy üzemanyagcső cseréjéről beszélünk...:)
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.08 12:01:47 írta smart2 »
Avensis T25 sedan 2.0 liter, benzin->147lóerő!

rokafiu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1022
Re: Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #5133 Dátum: 2011.03.08 14:37:21 »
Látom kuplung a téma... aisin ment az avéba is anno, nem volt vele gond majdnem egy évig ;)
Miért, mi lett vele? Anyaghibás volt vagy ennyire gyilkosan vezetsz?  :lol:

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #5134 Dátum: 2011.03.08 16:09:10 »
Eladtam  :ph34r:

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #5135 Dátum: 2011.03.08 16:09:43 »
Látom kuplung a téma... aisin ment az avéba is anno, nem volt vele gond majdnem egy évig ;)
kicsit hosszabb ideig szeretném használni

1év után eladtam az avét...  :ph34r:

Lévai Béla

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1167
Re: Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #5136 Dátum: 2011.03.08 17:56:44 »
Hogyhogy egyenletesebben jár?! Alapjáraton, vagy gázadáskor is?!
Egyébként érdekesnek tartom, mivel egy üzemanyagcső cseréjéről beszélünk...:)
Érzésem szerint kisebb vibrációval működik és hideg-üzemnél a fordulatszámot is csak egyszer-kétszer ejti-emeli.
Természetesen alapjáraton, lábbal a fordulatszámot nem tudom azonos szinten tartani.
A kocsi ~200 ezret futott, talán a nagynyomású szelep cseréje játszik be.
Az is lehet hogy az egész csak az a bizonyos 'placebo-hatás'!
Toyota Avensis II.  1AZ-FSE Exec. Aut. 2007-2013

schillerasz

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2408
    • http://schillerasz.fw.hu
Re: Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #5137 Dátum: 2011.03.08 23:01:59 »
Igazad van, mindenhol lehet anyaghiba. A szerelőm ezért pont ezt tette be, mert ő a másikkal fürdött már be. El is magyarázta a döntésének az okát, de visszaidézni már nem tudom. Mindent cserélt, persze az ár nagyon fontos, de nem az döntött ebben sem (és semmi másban, ami az autómat érinti).  Remélem, működni fog és nem csak két hétig, vagy akár egy évig, hanem sokkal-sokkal tovább.  :yes:
Nem az ár a döntő, de számít, a döntő az volt, hogy a camryben jónak bizonyult, és hogy rája írták a dobozra, hogy made in japan. Tudom, hülye vagyok, de a második denso made in spain alkatrészt dobtam a kukába, az avéból (MAP szenzor, trafó) ami 10 éves, míg a 26 éves camry-nél a Hall jeladót cseréltem csak, de az a gyújtáselosztó buherált volt az előző tulaj által
na mindegy kiderül
12500 br-ért vettem trafót, megy, nincs hibakód
a múltkor nem vettem észre, de mikor zörgést vadásztam a 5. ajtóban valszeg leszakítottam a hátsó ablakról a testet (különösebb erőbehatást nem gyakoroltam rá) nem volt hátsó ablak fütés, nem tudtam visszatenni a helyére, máshová forrasztottam egy zsinórt, arra a csatlakozó, s az megy az eredeti helyre  :whistling: , de így van fűtés, bakker 10 A vesz fel, le is szopta az aksit amíg próbálgattam, úgy kellett bebikázni, kicsit látszik a buhera, de keresni kell, gyanútlan szemlélő elsiklik felette, ha kicsit lefestem feketére (amit le kellett csiszolni a forrasztás miatt) akkor szinte észrevehetetlen lesz. Kíváncsi vagyok meddig műkszik, de nincs kedvem másik hátsó ablakot venni  :no:
schillerasz ('85-ös Camry 2.0 GLi super; 2001-es Avensis 1,6 vvti Linea Terra)

kezdő

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re: Avensis D4D Kuplung hiba
« Válasz #5138 Dátum: 2011.03.09 10:01:24 »
Hallo mindenkinek! Nálam ugyanaz volt: a kupplung olyan kemény lett, hogy a lábam már fájt városi vezetés közben. És nyikorgott a pedál. Nos a kupplungot kb. 150 e Ft.-ból kicserélték.
Azóta olyan mint a vaj. Csak az zavart, hogy a kocsiban összesen garantált 90 e km volt. Ez szomorú, hogy csak ennyit bírt ki. (20 éve autózom) A nyikorgás idegesítő volt. Megoldás:
Alá kell hasalni a kormány alá az utastérben zseblámpával, vagy hasonlóval és be kell fújni WD40-el. Nem mindegy, hogy hol! Ott ahol a rugó van, és oldalról. Ez a rugó jóval feljebb van az utas térben, mint ahol a kupplungpedál. Az olajat nem könnyű oda fújni, ahova kell. több (3-4) szívószálat összetoldottam és ragasztószalagoztam. Ezzel toldottam meg a spray piros szívószálát. Ebből az a jó, amelyik vége harmónika szerűen állítható. És működik.
Az alapjáratom is ingadozott és az autó hol erősen húzott, hol meg nehezen. A szerelők azt mondták, hogy megnyúlt a vezérműlánc, nem ott kapja a szikrát, ahol kell, ezért lecserélték a láncot 2 kisebb fogaskerékkel.
2 hete 180 e Ft.-ért! És jó is lett pár napig. Megint időnként jól húz az autó, máskor meg lomha. De újak a gyertyák, szűrők, verműlánc. Mi lehet még. Az autó olyan, hogy reggel elindulok vele és húz az autó, mint az állat, hazafele munkaután megint csak nyomom, de alig gyorsul. mint egy lada pl. (2004-es 147 LE, benzines.)

Ha valakinek ötlete van, szívesen veszem, mert a pénz hiánycikk nálam is. :)
Dezső

2005 juniusi Toyota Avensis D4D-m van. Már pár ezer kilométernél nyikorgott a kuplung pedál, ezt szakszervizben olajozgatták meg még nem tudom mit, de a nyikorgás nem szűnt meg, sőt már nagyon kemény a kuplung, a régi szerelőm szerint cseréni kell. (mostanáig a kocsi csak szakszervízben volt, ők nekik ez nem tűnt fel).Jelenleg cca 75 000 van az autóban, a szervízében jeleztem a problémát, most már nekik is kemény a kuplung (eddig nem de eddig garanciális volt)  Kérem ha ti is tapasztaltatok hasonlót írjatok. Jó lenne ha minél többen írnátok.Esetleg tud valaki megoldást. Köszönöm.

Nándor

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 103
Re: Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #5139 Dátum: 2011.03.09 10:13:59 »
Sziasztok!

valaki szerelt már AVE II-ben jobb hátsó ülés dönthetőségét szolgáló zárszerkezet?
Tegnap sikeresen benyomtam a jobb hátsó ülésrész felső kioldó gombját és beesett az ülésbe. hátul a LOCK gomb is kijött a helyéről, valszeg már az előző tulajnál is problémás volt. Az a baj, hogy mivel nem tudom lehajtani, a hátsó kárpithoz sem férek hozzá, ha le lehet egyáltalán bontani. Szerintetek próbálkozzak még vele, vagy service? A robbantott ábrás manual-ból úgy tünik az "ASSY RH" drótos szerkezet csavarja eshetett ki a helyéről, ezért lóg most az ülsében csak úgy.


[a csatolmányt egy admin törölte]
E11 Corolla facelift 1.4 '01
AVE SOL Technic 1.8 '04

kezdő

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re: Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #5140 Dátum: 2011.03.09 10:18:02 »
Sziasztok!

valaki szerelt már AVE II-ben jobb hátsó ülés dönthetőségét szolgáló zárszerkezet?
Tegnap sikeresen benyomtam a jobb hátsó ülésrész felső kioldó gombját és beesett az ülésbe. hátul a LOCK gomb is kijött a helyéről, valszeg már az előző tulajnál is problémás volt. Az a baj, hogy mivel nem tudom lehajtani, a hátsó kárpithoz sem férek hozzá, ha le lehet egyáltalán bontani. Szerintetek próbálkozzak még vele, vagy service? A robbantott ábrás manual-ból úgy tünik az "ASSY RH" drótos szerkezet csavarja eshetett ki a helyéről, ezért lóg most az ülsében csak úgy.


Szia!

Én nem tudok segíteni, de azt megkérdezném, hogy ilyen robbantott képet hol lehet találni?

Előre is köszönöm:

Dezső

Nándor

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 103
Re: Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #5141 Dátum: 2011.03.09 10:30:33 »
link

Én itt bogaráztam, és a "Avensis_2003-2004_SIL.rar" (alulról a második) file-t töltöttem le, aztán kiírtam CD-re, mert azt hiszem ISO file-ban van. az összes alkatrész rajta van az utolsó csavarig.
E11 Corolla facelift 1.4 '01
AVE SOL Technic 1.8 '04

schillerasz

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2408
    • http://schillerasz.fw.hu
Re: Avensis D4D Kuplung hiba
« Válasz #5142 Dátum: 2011.03.09 14:06:11 »
Hallo mindenkinek! Nálam ugyanaz volt: a kupplung olyan kemény lett, hogy a lábam már fájt városi vezetés közben. És nyikorgott a pedál. Nos a kupplungot kb. 150 e Ft.-ból kicserélték.
Azóta olyan mint a vaj. Csak az zavart, hogy a kocsiban összesen garantált 90 e km volt. Ez szomorú, hogy csak ennyit bírt ki. (20 éve autózom) A nyikorgás idegesítő volt. Megoldás:
Alá kell hasalni a kormány alá az utastérben zseblámpával, vagy hasonlóval és be kell fújni WD40-el. Nem mindegy, hogy hol! Ott ahol a rugó van, és oldalról. Ez a rugó jóval feljebb van az utas térben, mint ahol a kupplungpedál. Az olajat nem könnyű oda fújni, ahova kell. több (3-4) szívószálat összetoldottam és ragasztószalagoztam. Ezzel toldottam meg a spray piros szívószálát. Ebből az a jó, amelyik vége harmónika szerűen állítható. És működik.
Az alapjáratom is ingadozott és az autó hol erősen húzott, hol meg nehezen. A szerelők azt mondták, hogy megnyúlt a vezérműlánc, nem ott kapja a szikrát, ahol kell, ezért lecserélték a láncot 2 kisebb fogaskerékkel.
2 hete 180 e Ft.-ért! És jó is lett pár napig. Megint időnként jól húz az autó, máskor meg lomha. De újak a gyertyák, szűrők, verműlánc. Mi lehet még. Az autó olyan, hogy reggel elindulok vele és húz az autó, mint az állat, hazafele munkaután megint csak nyomom, de alig gyorsul. mint egy lada pl. (2004-es 147 LE, benzines.)

Ha valakinek ötlete van, szívesen veszem, mert a pénz hiánycikk nálam is. :)
Dezső

2005 juniusi Toyota Avensis D4D-m van. Már pár ezer kilométernél nyikorgott a kuplung pedál, ezt szakszervizben olajozgatták meg még nem tudom mit, de a nyikorgás nem szűnt meg, sőt már nagyon kemény a kuplung, a régi szerelőm szerint cseréni kell. (mostanáig a kocsi csak szakszervízben volt, ők nekik ez nem tűnt fel).Jelenleg cca 75 000 van az autóban, a szervízében jeleztem a problémát, most már nekik is kemény a kuplung (eddig nem de eddig garanciális volt)  Kérem ha ti is tapasztaltatok hasonlót írjatok. Jó lenne ha minél többen írnátok.Esetleg tud valaki megoldást. Köszönöm.
Jó 5 letelni a más pénzén 90e nél láncot cserélni  :censored:
nem tom mi okozhatja a lomhaságot. de a d4 motor híresen kényes a benzinre, próbálj meg 98-ast tankolni, változik e 8megint a te pénzeden megy az ötletelés :devil: )
schillerasz ('85-ös Camry 2.0 GLi super; 2001-es Avensis 1,6 vvti Linea Terra)

schillerasz

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2408
    • http://schillerasz.fw.hu
Re: Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #5143 Dátum: 2011.03.09 14:07:25 »
link

Én itt bogaráztam, és a "Avensis_2003-2004_SIL.rar" (alulról a második) file-t töltöttem le, aztán kiírtam CD-re, mert azt hiszem ISO file-ban van. az összes alkatrész rajta van az utolsó csavarig.
Én sem szereltem még ilyet, de örök hálám üldözni fog, király vagy, ez nagyon jó kis oldal :clap:
schillerasz ('85-ös Camry 2.0 GLi super; 2001-es Avensis 1,6 vvti Linea Terra)

Nándor

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 103
Re: Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #5144 Dátum: 2011.03.09 14:10:29 »
link

Én itt bogaráztam, és a "Avensis_2003-2004_SIL.rar" (alulról a második) file-t töltöttem le, aztán kiírtam CD-re, mert azt hiszem ISO file-ban van. az összes alkatrész rajta van az utolsó csavarig.
Én sem szereltem még ilyet, de örök hálám üldözni fog, király vagy, ez nagyon jó kis oldal :clap:
Nem emlékszem pontosan, hogy az ISO-ban volt-e, de mintha kérne majd jelszót a telepítésnél, nekem le van mentve ez: 04MAR05-TKMW-BWDJ-4280
E11 Corolla facelift 1.4 '01
AVE SOL Technic 1.8 '04