Hát én ezt nem értem.
Igaz az itteniek közül csak ketten láttuk a gépet komolybban és ebbõl az egyik Profy kartás, meg az is igaz, hogy nem láttam azt a tornyot, de én simán meg tudnám, és ha az enyém lenne meg is csináltatnám.
Jeleztem már a Profynak is, hogy az egyik kollégám karosszériás és félelmetes, hogy miket megcsinált már.
Hihetetlen fanatikus az ürge!
Úgy képzeljétek el, hogy egy A6-os születetett újjá egy olyan mûhelyben, amit a legjobb indulattal lehetne csak mûhelynek nevezni.
Ja, huzatópad??? Ló...sz! Le van ásva a kertben egy betonoszlop, illetve van spanifer.
Én mondom zseni a srác, addig addig szarakodik a kasztnival,amíg vissza nem jönnek a gyári méretek.
Az a6-osnál pl visszahúzta az oszlopokat úgy, hogy az összes ajtó patentul bekattant a helyére záráskor, mondom, mint a gyári!!!
Aztán az eleje csere egy donorból és hibátlan lett.Ja illesztés, hegesztés a gyári helyen, ahol egyébként is össze van kötve a két elem, nem felxes matek!!!!
Az összes illesztési hézagot le lehet mérni,bámulatos volt. Nem gyors szegény, mert munka mellett matekozik otthon, de fanatikus, azt állítom, csak a gyári állapot jó neki.Ja és valami miatt potom pénzért dolgozik, ezt mondjuk sosem értettem.
Szal ne magyarázzon nekem senki, tk-król, meg a "szakmûhelyekrõl". Továbbrais a a szakértelem számít, meg a türelmes munka és meg lehet nézni az eredményt.
Jó, persze itt sok mindent át kel gondolni, de én mégis azt mondom, hogy ha mégis úgy alakulna, hogy akár eladásra is helyre kellene állítani a gépet, abszolút nem lenne lehetetlen és nagyon nem kerülne 600-ba a nyakamat teszem rá!!!Ja és nem érezném rosszul magam, ha el kellene adni!