Szerző Téma: F1 versenyek  (Megtekintve 358267 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Versenyek
« Válasz #1110 Dátum: 2007.04.16 22:41:34 »
Szerintem a helyzet ennél árnyaltabb, ugyanakkor egyszerûbb is. Valamiért Alonsonak és Räikkönennek kevésbé sikerültek jól a beállítások, a csapattársaiké meg jobban. Räikkönen esetében azonban van még valami furcsa: az a bizonyos repülõrajtos második start. Ott nagyon lemaradt a többiektõl. Ha rosszindulatú vagyok, elaludt. Ha jóindulatú, akkor arra számított, hogy az elõtte levõk karamboloznak és õ majd tisztes távolból kikerüli...
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Versenyek
« Válasz #1111 Dátum: 2007.04.17 09:10:07 »
Idézetet írta: "music"
Szerintem a helyzet ennél árnyaltabb, ugyanakkor egyszerûbb is. Valamiért Alonsonak és Räikkönennek kevésbé sikerültek jól a beállítások, a csapattársaiké meg jobban. Räikkönen esetében azonban van még valami furcsa: az a bizonyos repülõrajtos második start. Ott nagyon lemaradt a többiektõl. Ha rosszindulatú vagyok, elaludt. Ha jóindulatú, akkor arra számított, hogy az elõtte levõk karamboloznak és õ majd tisztes távolból kikerüli...


Így vagy úgy, Raikkönen nekem kissé álmatagnak tûnik, és nem csak a legutóbbi verseny alapján. Persze két versenyre még valóban lehet mûszaki indok, ez még nem gond. Majd meglátjuk, milyen lesz késõbb...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Versenyek
« Válasz #1112 Dátum: 2007.05.27 17:12:43 »
Hát ha Raikkönen így folytatja, akkor tutira nem lesz világbajnok. Egyre inkább úgy tûnik, hogy ezt idén nem lehet elvenni a McLarentõl. Alonso full motivált, Hamilton pedig stabilan top.

A Toyoták szereplése megintcsak kritikán aluli volt  :szomoru: !
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8098
Versenyek
« Válasz #1113 Dátum: 2007.05.27 18:23:05 »
Igazából Hamilton miatt fog nyerni Alonso. Mikor nem volt gyors a csapattársa, Alonso se volt annyira motivált, szal szépen kényelmesen futott be. Most, hogy Hamilton szorongatja, nagyon kell ügyelnie, hogy ne hibázzon, és ez megy neki eddig. Kimi meg sose volt nekem szimpi, sokat hibázik mostanában, és nem lehet neki olyan gyors autót adni, hogy gyõzzön, ha a konkurencia is komolyan gondolja a dolgot. Sumi nem volt túl boldog, legalább Massa hozta a kötelezõt. Még a végén nekem lesz igazam, és Massa Kimi elött végez a vb-n? :kacsint:
Laco 73 :D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Versenyek
« Válasz #1114 Dátum: 2007.05.27 22:26:52 »
Idézetet írta: "KLaco"
Igazából Hamilton miatt fog nyerni Alonso. Mikor nem volt gyors a csapattársa, Alonso se volt annyira motivált, szal szépen kényelmesen futott be. Most, hogy Hamilton szorongatja, nagyon kell ügyelnie, hogy ne hibázzon, és ez megy neki eddig. Kimi meg sose volt nekem szimpi, sokat hibázik mostanában, és nem lehet neki olyan gyors autót adni, hogy gyõzzön, ha a konkurencia is komolyan gondolja a dolgot. Sumi nem volt túl boldog, legalább Massa hozta a kötelezõt. Még a végén nekem lesz igazam, és Massa Kimi elött végez a vb-n? :kacsint:


Meglehet. Az elején nem adtam volna Massának 1-et a 10-hez, hogy jobb lehet Kiminél, de most már el tudom képzelni. EZ a Kimi valahogy nem AZ a Kimi, aki a korábbi években volt. Valahogy leeresztett. Az is, ahogy ma ott körözgetett Button mögött... Vérgyenge volt.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Versenyek
« Válasz #1115 Dátum: 2007.05.29 12:41:31 »
Idézetet írta: "KLaco"
Igazából Hamilton miatt fog nyerni Alonso.

Vagy Ron Dennis miatt?

Annyi alapja feltétlenül van a dolognak, hogy a 2. kerékcserére ennél 4-5 körrel késõbb kellett volna kimennie Hamiltonnak, mert az 1. cserénél egy mp-cel tovább nyomták bele a naftát, mint Alonsonak.

Ettõl még Alonso nagyon gyors volt, de ez egy jelzés a csapattól...
Furcsa, hogy pont a McLArennél.
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Versenyek
« Válasz #1116 Dátum: 2007.05.30 23:58:29 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "KLaco"
Igazából Hamilton miatt fog nyerni Alonso.

Vagy Ron Dennis miatt?

Annyi alapja feltétlenül van a dolognak, hogy a 2. kerékcserére ennél 4-5 körrel késõbb kellett volna kimennie Hamiltonnak, mert az 1. cserénél egy mp-cel tovább nyomták bele a naftát, mint Alonsonak.

Ettõl még Alonso nagyon gyors volt, de ez egy jelzés a csapattól...
Furcsa, hogy pont a McLArennél.


Valszeg õk is tudják (ki ne tudná, ha nem õk), hogy Alonso igényli az efféle támogatást. Sosem felejtem el, mikor visított a rádióba a csapatnak, hogy füttyentsék már félre elõle Fisichellát. Alonso csak akkor mûködik hatékonyan, ha megkapja a primadonna-státuszt. Õ legutolsó sorban a saját csapattársával szeretne versenyezni, csakhogy most Hamilton személyében odakerült egy olyan ember, aki ebben nem lesz partner. Kíváncsi vagyok, miként fog ez alakulni - mindenesetre ezek után néhány százalékkal több esélyt szavazok annak, hogy végül mégis Hamilton lesz a bajnok, és nem Alonso. Hamiltonnak nem lehet ebbõl az ügybõl pszichés hátránya, Alonsonak viszont annál inkább.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Versenyek
« Válasz #1117 Dátum: 2007.05.31 13:38:29 »
Panasonic Toyota Racing
Monaco Grand Prix - Race Round-Up
DOUBLE TROUBLE

Panasonic Toyota Racing endured a frustrating Monaco Grand Prix as Jarno Trulli took the chequered flag in 15th position, one place and 0.9 seconds ahead of team-mate Ralf Schumacher after a race to forget for the team. A difficult qualifying session left Jarno in 14th and Ralf in 20th on the grid, giving both drivers an uphill task in the 78-lap race. That task became harder when they lost ground at the start on the run into St Devote, with Ralf dropping to 22nd and Jarno to 18th. However, Jarno was overtaken illegally by Takuma Sato in the hectic first corner and took back that position soon after. As is traditional at Monaco, traffic proved to be a problem and both drivers found it difficult to improve their positions despite setting some competitive lap times in clean air. The team opted for one-stop strategies and Jarno was first into the pits on lap 47 to switch to the super soft Bridgestones, with Ralf following suit two laps la ter before a clean run to the chequered flag. Toyota’s next engagement is the Canadian Grand Prix in two weeks for the first race of a North American double-header.

Jarno Trulli (Car 12, Chassis TF107/04)

Race Classification: 15th Tyres Used: Soft, Super Soft

Qualifying Classification: 14th Time: 1m 16.988s (+1.577s in Q2) Grid: 14th

"At the start of the race the car almost stalled. I had to do a good job to pick up the clutch and start the race. I lost a lot of positions at the first corner so from the very start I was just keeping up with the cars in front of me and then the brakes started heating up as they did in qualifying. I had to slow down a bit and the only thing I could do from there was bring the car to the end of the race. It was a difficult race for me and now we have to work hard before the next race and make some improvements."

Ralf Schumacher (Car 11, Chassis TF107/05)

Race Classification: 16th Tyres Used: Soft, Super Soft

Qualifying Classification:
20th Time: 1m 18.539s (+2.854s in Q1) Grid: 20th

"It was just stuck in traffic in the first laps. That made the race very difficult from then on. The pace was not too bad when you compare it with the others when I was on a clear track. I lost a lot of time stuck in that position as you could see from my lap times when I had a clear track in front of me. The balance was actually quite okay later on and I was able to push a bit harder. We could clearly have been fighting for points today for sure if we had qualified better. Qualifying was really where our race was decided but I will try hard to get that right and hope for better next time."

Tsutomu Tomita – Team Principal

"To be honest before coming to Monaco we had very strong confidence about our competitiveness and on Thursday we were actually competitive. I thought it was very promising for the race but on Saturday in practice we were struggling and in the afternoon in qualifying it was a bit of a disaster for us ho nestly. We lost many, many positions to slip to 14th and 20th. From then we could do nothing about the race. Jarno’s race was over really very quickly when the engine almost stalled at the start and he was passed by many cars. Ralf also got passed by a few cars at the start and it is just impossible to overtake here. Therefore from this point of view the two drivers fought very well today but we could do nothing. The very important thing to learn right now is to bring the best performance of the car to the race and we will challenge again to do that in Canada."

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Versenyek
« Válasz #1118 Dátum: 2007.06.02 18:05:06 »
Egy kis hátszél...
Nem több, de annak jó.
music     

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Versenyek
« Válasz #1119 Dátum: 2007.06.09 20:53:08 »
A kanadai idõmérõ végeredménye
1 L. Hamilton McLaren 1:15.707
2 F. Alonso McLaren 1:16.163
3 N. Heidfeld BMW 1:16.266
4 K. Räikkönen Ferrari 1:16.411
5 F. Massa Ferrari 1:16.570
6 M. Webber Red Bull 1:16.913
7 N. Rosberg Williams 1:16.919
8 R. Kubica BMW 1:16.993
9 G. Fisichella Renault 1:17.229
10 J. Trulli Toyota 1:17.747
11 T. Sato Super Aguri 1:16.743
12 V. Liuzzi Toro Rosso 1:16.760
13 R. Barrichello Honda 1:17.116
14 D. Coulthard Red Bull 1:17.304
15 J. Button Honda 1:17.541
16 S. Speed Toro Rosso 1:17.571
17 A. Davidson Super Aguri 1:17.542
18 R. Schumacher Toyota 1:17.634
19 H. Kovalainen Renault 1:17.806
20 A. Wurz Williams 1:18.089
21 A. Sutil Spyker F1 1:18.536
22 C. Albers Spyker F1 1:19.196

Forrás: www.index.hu

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Versenyek
« Válasz #1120 Dátum: 2007.06.09 21:09:27 »
Nocsak, Heidfeld a Ferrarik elõtt? Egyre jobb a srác  :o ... Pedig tényleg nem jellemzõ, hogy valaki ennyi év után képes legyen kitörni az "örök tehetség" kategóriából. Drukkolok neki :) ! (Ja, és remélem, a célban is Alonso elõtt végez Hamilton...)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Versenyek
« Válasz #1121 Dátum: 2007.06.09 22:21:15 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Nocsak, Heidfeld a Ferrarik elõtt? Egyre jobb a srác  :o ... Pedig tényleg nem jellemzõ, hogy valaki ennyi év után képes legyen kitörni az "örök tehetség" kategóriából. Drukkolok neki :) ! (Ja, és remélem, a célban is Alonso elõtt végez Hamilton...)



Bizony , Hamilton szerintem egy-két éven belül világbajnok lesz, és évekig nem fog mást a dobogó tetejének a közelébe jutni. - Reméljük, az alatta levõ mindenkori mechanika is ezt fogja akarni.
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8098
Versenyek
« Válasz #1122 Dátum: 2007.06.09 22:34:40 »
Ahogy elnézem, idén Ron Denist kell megkérdezni minden futam elött, hogy szerinte ki fog gyõzni  :szomoru: Sztem idén nem hagyja nyerni, majd jövõre, mikor is Alonso visszavonul majd. Ha jól emlékszek azt mondta 3 után visszavonul.
Kár, hogy a Ferrári ennyire harcképtelen, jó lenne valami látványos futam már. Heidfeldnek sztem most kivételesen nem tankoltak annyit, mint szoktak. Tudjátok jól, hogy már tavaly is mindig ott volt az elsõ 8-10-ben, de a full tank az 4-5tizedet jelent. Ha most viszont megtankolva volt ennyire jó, akár bejöhet az eltolt 2 kerékcserés taktika, és akkor nagyon hozhat, talán 2. 3. helyre is lehet esélye, ha a puha gumit a végére hagyja könnyû autóval  :vezetes:
Laco 73 :D

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Versenyek
« Válasz #1123 Dátum: 2007.06.10 18:11:20 »
Ralf Schumacher a Toyotát vádolja
június 10. vasárnap 17:32
[MTI]
Ralf Schumacher a csapatvezetõket hibáztatja az istálló vártnál sokkal gyengébb világbajnoki szereplése miatt.

"Mindenhonnan azt hallom, a Toyota más pilótákkal tárgyal, csak az én szemembe ezt nem mondja meg senki" - fakadt ki vasárnap Montrealban a Kanadai Nagydíj elõtt Schumacher. "Egyébként én más csapatokkal egyeztetek, tehát akkor sem történik tragédia, ha a Toyotánál úgy döntenek, nincs szükség rám. Ugyanakkor úgy gondolom, hogy amíg nem képesek olyan autót készíteni, amely végigbír egy világbajnoki hétvégét, addig nincs értelme a versenyzõk képességeit kétségbe vonni. Arról nem tehetek, ha a szegélykövön leszakad a felfüggesztés, vagy az idõmérõ edzésen akkor küldenek ki a pályára, amikor a legnagyobb a forgalom és nem tudok gyorsan haladni. Ilyen rosszul még egy gokartot sem raknak össze, hogy a szegélyen szakadjon le a felfüggesztés és ahhoz sem kell túl nagy szakértelem, hogy gyors kört csak akkor lehet megtenni, ha nem kényszerülök arra, hogy kerülgessem a többieket. Kár, hogy ez csak számomra egyértelmû."

A Toyota éves költségvetése 400 millió dollár, ez a második legmagasabb az egész mezõnyben, ennek ellenére a szezon elõtt világbajnoki címrõl álmodó istálló versenyzõi még a dobogós helyektõl is messze vannak: Trulli 4 ponttal a 10., Schumacher 1 ponttal a 13-14. helyen áll a vb-pontversenyben.


Forrás: www.index.hu


Nem egy nagy sofõr ez a Ralf, de gyanítom igaza lehet ez ügyben...

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Versenyek
« Válasz #1124 Dátum: 2007.06.11 10:00:58 »
sztem totál ki kéne szállnunk az egész forma  bõl
örület ami tegnao is történt..S car mögött Trulli kicsuszik??? :banging:  :banging:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002