Ezt csak az adott konkrét esetben lehet eldönteni. Egy olyan felnivel, aminek a széle 3 centivel kijjebb van, félő, hogy már bizonyos szitukban (pl. megterhelt autó + kanyar + úthiba) már beleérhet a gumi a karosszériába.
Pl. a jobb hátsó kerékkkel (csak azzal) fel kell tolatni járdára (feljáron pl.) vagy valami olyan helyre ahol elég nagy a szintkülönbség. Majd két testes ismerősödet beülteted hátra. Tudom, hogy ez már extrém, de a lényeget látni fogod. A gyári kerék teteje szépen elbújik bent a dobbetétbe. Ilyenkor kell megmérni, hogy van-e még ott a sárvédő belseje és a kerék között 3 centi. Ha nincs, akkor egész biztos, hogy amikor ülnek hátul és átmész egy úthibán bele fog érni a kerék!!
Ha van 3 centi, akkor mehet fel a kerék, de láttatlanba is mondom, hogy nem lesz annyi sztem.
Az ET-vel ilyen széles keréknél okosan kell bánni, mert arra is kell figyelni, hogy elől ne érhesse el a gólyalábat, ill. hátul a hosszlengőkarokat... Az az befelé sem lehet túlságosan! Ez is mérhető nagyjából!