Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 721365 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis III.
« Válasz #2850 Dátum: 2016.11.07 17:54:24 »
Egyébként éppen a nagyon szegényes benzines kínálat miatt nem zárnám ki egyik motort sem. Az 1,6-os is simán vállalható, a tesztekben emlegetett "életveszélyes vele előzni" ( [rohog] )kijelentés badarság.
Ezt komolyan leírta valami újságírónak csúfolt bolondokháza szökevény? :eek:
Csak emlékeztetőül: a T25 1.8-as volt 129LE és igen fürge. A T27 1.6-os 132LE. Kizárt, hogy ne legyen elég bármire legális keretek közt.

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9394
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis III.
« Válasz #2851 Dátum: 2016.11.07 19:54:55 »
Pl  "Vezetés közben mindössze a manuális váltók áttételével nem tudtunk kibékülni. A hosszú áttételek miatt városban vagy hármasban kell pörgetni a motort, vagy vállaljuk, hogy négyesbe kapcsolva könnyen gyorshajtókká válhatunk. "  Jelzem, én 5. és 6-ban közlekedek városban.

Az 1,8-asról írták (147 Le):" A hatfokozatú manuális váltót gyakran kell kapcsolgatni, és érdemes jó alaposan megfontolni magát az előzést is, mert hiába tapossuk a szőnyegbe a jobb szélső pedált, lórúgás nem jön cserébe" a bevallottan dízelimádó autós újságírótól. Ugyanitt: "A hatvanliteres üzemanyagtankot hamar kiissza a motor, aránylag gyakran kell megállni tankolni. ... Mi nem nagyon kíméltük a kombit, legtöbbet teljes terheléssel, öt emberrel autóztunk vele,7,7 literes átlagfogyasztás jött ki." Nem baj, ha nem értem mi ezzel a baj?
A cikk végén: "... inkább legyen benne dízelmotor, mert az 1,8-as benzines szomorú társ, ha autózásról van szó. " No comment  :no:
(vezess.hu cikk )

Az életveszélyes cikket most nem találom.



Mocsokba

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 19
Re:Avensis III.
« Válasz #2852 Dátum: 2016.11.08 08:00:24 »
Egyébként éppen a nagyon szegényes benzines kínálat miatt nem zárnám ki egyik motort sem. Az 1,6-os is simán vállalható, a tesztekben emlegetett "életveszélyes vele előzni" ( [rohog] )kijelentés badarság.
Tehát ha egy megfelelő állapotút talál az ember, nem szabad eldobni csak azért, mert nem 1,8-as  :excl:

Köszönöm mindenkinek a választ! Sokat segített. 1.8-as van most eladó Szfváron, de amit én szeretnék, abból általában 3-4 db van csak fent.

Hoffmann G.

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 204
Re:Avensis III.
« Válasz #2853 Dátum: 2016.11.08 10:56:12 »
Astra G -hez képest az kombi avensis hátsó lábtere és csomgatartoja mennyivel nagyobb ? ( hátha volt valakinek előtte astra g kombija....

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis III.
« Válasz #2854 Dátum: 2016.11.08 11:15:15 »
Pl  "Vezetés közben mindössze a manuális váltók áttételével nem tudtunk kibékülni. A hosszú áttételek miatt városban vagy hármasban kell pörgetni a motort, vagy vállaljuk, hogy négyesbe kapcsolva könnyen gyorshajtókká válhatunk. "  Jelzem, én 5. és 6-ban közlekedek városban.

Az 1,8-asról írták (147 Le):" A hatfokozatú manuális váltót gyakran kell kapcsolgatni, és érdemes jó alaposan megfontolni magát az előzést is, mert hiába tapossuk a szőnyegbe a jobb szélső pedált, lórúgás nem jön cserébe" a bevallottan dízelimádó autós újságírótól. Ugyanitt: "A hatvanliteres üzemanyagtankot hamar kiissza a motor, aránylag gyakran kell megállni tankolni. ... Mi nem nagyon kíméltük a kombit, legtöbbet teljes terheléssel, öt emberrel autóztunk vele,7,7 literes átlagfogyasztás jött ki." Nem baj, ha nem értem mi ezzel a baj?
A cikk végén: "... inkább legyen benne dízelmotor, mert az 1,8-as benzines szomorú társ, ha autózásról van szó. " No comment  :no:
(vezess.hu cikk )

Az életveszélyes cikket most nem találom.
Láttam már, hogy többen is linkelnek vezess.hu-ról, de nem nagyon fogtak meg a cikkeik. Kb. azt a színvonalat hozzák, amit anno azok az autós újságok amik érdektelenség miatt megszűntek. Annyi az előnyük hogy neten vannak, ingyen vannak, tehát valamennyi olvasójuk lesz. Amikor egy újságíró azon kezd sírni, hogy a szívó benzines miért nem hozza a turbó dízel nyomatékát, ingerenciám támad azonnal bezárni a cikket.

A cikknek egy ponton van igaza, a benzines Avensis váltójával jómagam se vagyok elégedett. Az Avensis mintha inkább pályázásra készült volna. Amikor belefutok egy rendes pesti araszolós dugóba, fellép a komplett agyhalál. A 2-es fokozatnak hamar vége van, itt 3000RPM felett érezhetően nem érzi jól magát a kocsi. A 3-asból viszont túl sűrűn kell visszaváltani: sakk-matt. Ha napi szinten pesti lennék, csak automatával venném.
A cikk szerzője által írt 3-asban pörgetést viszont nem értem, biztos benzines Avensist tesztelt? 3-asban 2400 alatt pörög a motor 55km/h-nál. Mégis mennyit pörögjön egy szívóbenzines? Alapjáratot? Esetleg kis benzint is termeljen vissza?
Vérszegény előzés: Avensisel sose éreztem problémásnak az előzést se autóúton se autópályán. Ha menni kell, akkor odalépek és megy mint a vadló. Azt mindenki tudja, hogyha a kocsija 3000 RPM felett lesz vadló és épp 2000 RPM-el poroszkál, akkor levált egyet és nyom egy padlót. De ez (szívó)dízelnél is így van. Turbódízelhez meg ne hasonlítgassunk már egy szívó benzinest. Ha meg hasonlítgatni kell, akkor a 15 éves életciklusra vetített karbantartási költségeket is legyen szíves kifejteni.
A tank méretét illetően: tényleg szokatlan, hogy 700 kilométerenként tankolni kell, de ennek a fő oka, hogy a dízel Passatom 1100-1200 km-t elment két benzinkút látogatás közt. De ez megint a dízelhez viszonyítás. Ha Budapestről elindul az ember tele tankkal mondjuk síelni, akkor egy átlagos osztrák vagy szlovák célpont esetén az odaérkezésig nem kell tankolni. És bár örömmel csápolnék egy 80 literes tanknak, a valóságban azzal se lehetne 900km-nél sokkal tovább menni. Arról nem is beszélve, hogy a konkurens gyártók autói is hasonló távot tudnak. Láttunk már kocsit ami 8-9 litert fogyasztott és 42 literes tankja volt. Ezeknek a 450km-es hatótávjához képest az Avensis700km/tankolás távja bőven jó. Azt nagyon csendben teszem hozzá, hogy ha az ember nem tapossa ki a belét pályán, akkor 6,5 literes fogyasztással 800km-t le lehet tudni.
Ez a cikk tökéletes példa arra, hogy miért olvasok inkább más oldalakat. Például Totalcart.

szikla2

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 756
Re:Avensis III.
« Válasz #2855 Dátum: 2016.11.08 21:28:49 »
Köszönöm mindenkinek a választ! Sokat segített. 1.8-as van most eladó Szfváron, de amit én szeretnék, abból általában 3-4 db van csak fent.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_wagon_1.8_business_toyota_szerviz-10786597
Gondolom erről beszélsz. Ha megnézed írd meg tapasztalataidat.
Nemrég én is arról írtam itt a fórumon, hogy nagyon szegényes a felhozatal.
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.08 21:30:46 írta szikla2 »
Nem minden "az" ami annak látszik.
Corolla 1.6 E12 2004 sedan 2009--2017
Avensis 1.8 T27 2011.facelift Sedan 2017-

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Avensis III.
« Válasz #2856 Dátum: 2016.11.08 22:04:45 »
fehér...flottaszín...
a t25 facelift sokkal szebb!!!
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9394
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis III.
« Válasz #2857 Dátum: 2016.11.08 22:22:16 »
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_wagon_1.8_business_toyota_szerviz-10786597
Gondolom erről beszélsz. Ha megnézed írd meg tapasztalataidat.
Nemrég én is arról írtam itt a fórumon, hogy nagyon szegényes a felhozatal.
Nem igazán értem, miért ad el valaki egy 87e km-t futott 4 éves kocsit? Ha lízing vagy céges, értem, de magán személy miért?
Nálam kb 180e km-ig nyoma sem volt a használatnak és most 255e környékén is erősen megkímélt az utastér, kevés helyen van kopás nyom.

szikla2

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 756
Re:Avensis III.
« Válasz #2858 Dátum: 2016.11.08 22:32:09 »
Nincs rajta regisztrációs matrica, a szervizkönyv sem magyar, tehát most hozhatták valahonnét nyugatról.
Nem minden "az" ami annak látszik.
Corolla 1.6 E12 2004 sedan 2009--2017
Avensis 1.8 T27 2011.facelift Sedan 2017-

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9394
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis III.
« Válasz #2859 Dátum: 2016.11.08 22:36:03 »
Nincs rajta regisztrációs matrica, a szervizkönyv sem magyar, tehát most hozhatták valahonnét nyugatról.
Akkor valószínű céges autó volt, ami egyáltalán nem baj. Azokat rendbe tartják, nem lógják el a szervizt és valószínű egy gazdája volt, akik nem 3km-re járt vele dolgozni, hanem hosszabb utakon használta.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10697
Avensis III.
« Válasz #2860 Dátum: 2016.11.09 00:06:12 »
Mindenesetre a hirdetésben csupa nagy betűvel oda van írva, hogy "Toyota szerviz értékesítőjétől".
Most vagy igaz, vagy nem. Nem hinném, hogy behozta volna magának, aztán meg mégse kell neki.

Egy több, mint 4 éves - nem full extrás - autóért nem sok picit a 3,99M?  :hmmmm:
Találtam egy akkori árjegyzéket , kerek 7M Ft körüli akciós árral Sol+Navis.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

szikla2

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 756
Re:Avensis III.
« Válasz #2861 Dátum: 2016.11.09 09:20:26 »
Mindenesetre a hirdetésben csupa nagy betűvel oda van írva, hogy "Toyota szerviz értékesítőjétől".
Most vagy igaz, vagy nem. Nem hinném, hogy behozta volna magának, aztán meg mégse kell neki.
Rendszeresen hirdet  hasonló kocsikat, ugyanezzel a szlogennel.

Másik: http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_wagon_1.8_sol_navis_plusz_tolato_kamera-10737321

Közel egy kategória, drágán, szintén regmatrica nélkül.
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.09 09:24:28 írta szikla2 »
Nem minden "az" ami annak látszik.
Corolla 1.6 E12 2004 sedan 2009--2017
Avensis 1.8 T27 2011.facelift Sedan 2017-

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis III.
« Válasz #2862 Dátum: 2016.11.09 09:37:17 »
Bevallom én nem mernék más által importált kocsit venni, félnék fogy egy ikresített járgányba futok bele. Nyilván más lenne a szitu, ha az eredetvizsgálat nem csak egy értelmetlen sarc lenne és lefedné azt, hogy téves vizsgálat esetén visszafizetik utólag a komplett vételárat.
4 millióért inkább hozok be valamit mobile.de-ről vagy várok addig amíg szalonból egy magyar élettörténetű szervízkönyves példány előkerül.
Mobile-n 2010-2012 közti 1.8-as benzines első tulajtól származó kombi Avensisekből jelenleg ~100 darab van fent. Az áruk 10-18.000€ közt mozog. Ha az ember kiküldi mondjuk az importőrt, akkor se lesz 4 misinél sokkal kevesebb, de nagyobb választékból lehet válogatni és kevésbé lesz valószínű az ikresítésbe futás.

Egy több, mint 4 éves - nem full extrás - autóért nem sok picit a 3,99M?  :hmmmm:
Németeknél a fenti paraméterekkel, de csak 2012-re szűkítve 43 darab kocsi van fent. A nem extrázott példányok ára 11.500-13.000€ közt mozog és még nincs rajtuk honosítási költség. Kb. 4 millió a piac által reálisnak mondott értéke jelenleg egy jó állapotú 3,5-4 évesnek.


Közel egy kategória, drágán, szintén regmatrica nélkül.
Nyilván másodállásban tolja. Valószínűleg egy kinti embere lecsap a jó vételekre, aztán hazahozzák és osztoznak. Sokan csinálják, lehet rajta rendesen keresni.

szikla2

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 756
Re:Avensis III.
« Válasz #2863 Dátum: 2016.11.09 14:34:21 »
Valószínűleg egy kinti embere lecsap a jó vételekre, aztán hazahozzák és osztoznak. Sokan csinálják, lehet rajta rendesen keresni.
Abban bíznék én is, hogy jó a vétel.
Nem minden "az" ami annak látszik.
Corolla 1.6 E12 2004 sedan 2009--2017
Avensis 1.8 T27 2011.facelift Sedan 2017-

szikla2

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 756
Re:Avensis III.
« Válasz #2864 Dátum: 2016.11.09 14:38:47 »
Akkor valószínű céges autó volt, ami egyáltalán nem baj. Azokat rendbe tartják, nem lógják el a szervizt és valószínű egy gazdája volt, akik nem 3km-re járt vele dolgozni, hanem hosszabb utakon használta.
A cégek azért nem szokták telerakatni minden földi jóval az alkalmazottaknak.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_2.0_d-4d_terra_dig.klimaradarfacelift-10003722
Ez a példány biztos céges volt. (totál alap felszereltség)
Nem minden "az" ami annak látszik.
Corolla 1.6 E12 2004 sedan 2009--2017
Avensis 1.8 T27 2011.facelift Sedan 2017-