Szavazás

Lecserélnéd a jelenlegi Corollád Aurisra?

Igen
40 (28.4%)
Nem
60 (42.6%)
Nem corollám van, de bevállalnám
24 (17%)
nemkéne, nekem kicsi; jobb, erõsebb kocsim van
17 (12.1%)

Összes szavazó: 133

Szavazás lezárva: 2006.10.31 08:21:45

Szerző Téma: AURIS - általános topik  (Megtekintve 1243585 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: AURIS - általános topik
« Válasz #3120 Dátum: 2008.06.26 19:49:48 »
Sziasztok!

Tapasztalta már valaki rajtam kívül, hogy középen a szellőző környéke, ha felmelegszik a napon, akkor iszonyat módon recseg a hírtelen úthibákon? Megoldási javaslatot is örömmel vennék.

Árpi

Igy meg nem... csak akkor, ha felmelegszik, aztan meg megy a legkondi es kezd hulni. Olyankor az uthibakon kicsiket roppan, de nem elviselhetetlen. Ez valszeg a kopogos muanyagok miatt van. nNemhinnem, hogy lehetne orvosolni.  :no:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

B. Á r p i

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 87
Re: AURIS - általános topik
« Válasz #3121 Dátum: 2008.06.26 20:03:27 »
Igen, én is a kopogós műanyagokra gondolok és pont ugyanígy jelentkezik a zörej, mint nálad, mindenesetre választhattak volna jobb anyagot is ide.

 
Sziasztok!

Tapasztalta már valaki rajtam kívül, hogy középen a szellőző környéke, ha felmelegszik a napon, akkor iszonyat módon recseg a hírtelen úthibákon? Megoldási javaslatot is örömmel vennék.

Árpi

Igy meg nem... csak akkor, ha felmelegszik, aztan meg megy a legkondi es kezd hulni. Olyankor az uthibakon kicsiket roppan, de nem elviselhetetlen. Ez valszeg a kopogos muanyagok miatt van. nNemhinnem, hogy lehetne orvosolni.  :no:
Árpi

G6

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 396
Re: AURIS - általános topik
« Válasz #3122 Dátum: 2008.06.26 20:44:46 »
Sziasztok!

Tapasztalta már valaki rajtam kívül, hogy középen a szellőző környéke, ha felmelegszik a napon, akkor iszonyat módon recseg a hírtelen úthibákon? Megoldási javaslatot is örömmel vennék.

Árpi

Igen, ez nálam is tapasztalható. Ha felmelegszik a műszerfal, majd utána a klíma miatt hirtelen lehül a középső kifúvó, akkor valszeg a nagy hőmérséklet-különbség miatt kicsit recseg a cucc. De aztán 5-10 perc múlva, ha már lehül az utastér, elmúlik.
Geesix

'02-'07 Corolla TS
'07- Auris D-CAT

Gabbara

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 425
  • '08 Auris 1.4 Aquatis
Re: AURIS - általános topik
« Válasz #3123 Dátum: 2008.06.27 10:21:36 »
hali, valaki esetleg nem csinaltatott mostanaban motorterzarat? En tervezem de egyreszt meg hezitalok, hogy kulcsos vagy rejtett kapcsolos masreszt jo lenne valami olyan helyre menni akitol sokan jottek mar el jo tapasztalatokkal.

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re: AURIS - általános topik
« Válasz #3124 Dátum: 2008.06.27 18:17:28 »
hali, valaki esetleg nem csinaltatott mostanaban motorterzarat? En tervezem de egyreszt meg hezitalok, hogy kulcsos vagy rejtett kapcsolos masreszt jo lenne valami olyan helyre menni akitol sokan jottek mar el jo tapasztalatokkal.


Nnnna ez engem is érdekel!!  :eek:
Fery

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: AURIS - általános topik
« Válasz #3125 Dátum: 2008.06.28 12:24:02 »
A motortérzárról konkrét tapasztalatom nincsen, de ez a Cég az információm szerint korrekt munkát végez.
Én biztosan olyat választanék, mely az akku lemerülése esetén is nyitható, plusz árramforrás bevetése nélkül is.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Gabbara

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 425
  • '08 Auris 1.4 Aquatis
Re: AURIS - általános topik
« Válasz #3126 Dátum: 2008.06.29 00:02:58 »
A motortérzárról konkrét tapasztalatom nincsen, de ez a Cég az információm szerint korrekt munkát végez.
Én biztosan olyat választanék, mely az akku lemerülése esetén is nyitható, plusz árramforrás bevetése nélkül is.
Koszi Trotter. Az araik eleg jok Te kulonben jartal naluk?
Persze ha nem mechanikus lesz akkor mindenkepp olyan kell ami megy az akku lemerulese eseten is - kulonben lehetnek vicces szituk  :wacko:
Azt viszont meg mindig nemtom eldonteni, hogy kulcsos legyen vagy sem. Az elektronikus cuccokban azert nem nagyon bizok, mert aki ilyen gepet lop (es kilovi a gyari imot meg a risztot) annak nem hiszem, hogy gond a motorterzar hacsak nem kell "faragnia"

G6

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 396
Re: AURIS - általános topik
« Válasz #3127 Dátum: 2008.06.29 08:23:17 »
A motortérzárról konkrét tapasztalatom nincsen, de ez a Cég az információm szerint korrekt munkát végez.
Én biztosan olyat választanék, mely az akku lemerülése esetén is nyitható, plusz árramforrás bevetése nélkül is.
Koszi Trotter. Az araik eleg jok Te kulonben jartal naluk?
Persze ha nem mechanikus lesz akkor mindenkepp olyan kell ami megy az akku lemerulese eseten is - kulonben lehetnek vicces szituk  :wacko:
Azt viszont meg mindig nemtom eldonteni, hogy kulcsos legyen vagy sem. Az elektronikus cuccokban azert nem nagyon bizok, mert aki ilyen gepet lop (es kilovi a gyari imot meg a risztot) annak nem hiszem, hogy gond a motorterzar hacsak nem kell "faragnia"

Az elektromechanikus motortérzárat is ki lehet nyitni lemerült akksinál. Ennek az a lényege, hogy a motrháztető nyitókart függetleníti a zárszerkezettől, így gyújtás ráadása nélkül a nyitókar csak üresen fityeg. De úgy van megcsinálva, hogy teljes akku lemerülés esetén a nyitható állapotban rögzül a kar. Talán annyiban jobb ez, hogy nem kell külön zárszerkezetet beszerelni és szétfúrni a homloklemezt, elég csak a nyitóbowdent egy helyen elvágni és oda beépíteni a szerkezetet.
Geesix

'02-'07 Corolla TS
'07- Auris D-CAT

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: AURIS - általános topik
« Válasz #3128 Dátum: 2008.06.29 08:58:33 »
Akkor csak annyit kell csinálni, hogy valahogy leszívja az ember az akksit és nyitható lesz a gépháztető?
Nem egy nagy védelem, ha így van...

hazard

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 602
Re: AURIS - általános topik
« Válasz #3129 Dátum: 2008.06.29 09:40:05 »
Fék-csikorgás téma.
Tegnap beszélgettem egy hölggyel, aki egy dual VVTi-t hajt. ~9 hónap alatt 16e km-t tett bele. A céges Avensis-en szerzett pozitív toyotás tapasztalatok alapján választott egy Opel után Toyotát. Egy picit már bánja. Ennek 2 legfőbb oka: 1. a rendkívül sérülékeny és kemény műa. belső-elemek; 2. a javíthatatlanul csikorgó fékbetétek. Javasoltam, hogy mielőbb cseréltesse gariban, ne várjon a szerviz jelzésére a "Toyota már dolgozik a megoldáson, és lesz nem sokára nem csikorgó fékbetét!"-story alapján. Erre csak fanyalogva mosolygott: már 4 alkalommal cserélték a betéteket (legutóbb a 15e-s szerviz során), de a mai napig erősen csikorog. Azt gondoltam, hogy ez már nem téma -> már csak "nem csikorgó" betétek vannak készleten....
A küszöbök belső részére és az ajtókárpitok alsó részére védőfóliát ragasztott. Elég gagyi volt, én inkább próbálok vigyázni ezekre az elemekre. :sleeping:

A motortér-zár kapcsán nem azt említettétek itt korábban, hogy a hatékony védelemhez gyenge az Auris hűtőrácsa? Nem csak itt, máshol is ezt mondták, és ha ez így van, akkor felesleges ez a fajta védelem.
hazard

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: AURIS - általános topik
« Válasz #3130 Dátum: 2008.06.29 11:16:54 »
Fék-csikorgás téma.
Tegnap beszélgettem egy hölggyel, aki egy dual VVTi-t hajt. ~9 hónap alatt 16e km-t tett bele. A céges Avensis-en szerzett pozitív toyotás tapasztalatok alapján választott egy Opel után Toyotát. Egy picit már bánja. Ennek 2 legfőbb oka: 1. a rendkívül sérülékeny és kemény műa. belső-elemek; 2. a javíthatatlanul csikorgó fékbetétek. Javasoltam, hogy mielőbb cseréltesse gariban, ne várjon a szerviz jelzésére a "Toyota már dolgozik a megoldáson, és lesz nem sokára nem csikorgó fékbetét!"-story alapján. Erre csak fanyalogva mosolygott: már 4 alkalommal cserélték a betéteket (legutóbb a 15e-s szerviz során), de a mai napig erősen csikorog. Azt gondoltam, hogy ez már nem téma -> már csak "nem csikorgó" betétek vannak készleten....
A küszöbök belső részére és az ajtókárpitok alsó részére védőfóliát ragasztott. Elég gagyi volt, én inkább próbálok vigyázni ezekre az elemekre. :sleeping:

A motortér-zár kapcsán nem azt említettétek itt korábban, hogy a hatékony védelemhez gyenge az Auris hűtőrácsa? Nem csak itt, máshol is ezt mondták, és ha ez így van, akkor felesleges ez a fajta védelem.

Üzenem a hölgynek, hogy mondja meg a szervízben, ahova viszi a verdát, hogy rézpasztával tegyék össze a betéteket. No nem a surlódó felületet knjék be, hanem a munkahenger és a fékbetét nyomófelületét. Nagy valószínűséggel itt a bibi. És ne vegyen olasz, vagy francia betétet! Delphi, QH és természetesen az Optifit rulez.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: AURIS - általános topik
« Válasz #3131 Dátum: 2008.06.29 11:17:43 »
A motortérzárról konkrét tapasztalatom nincsen, de ez a Cég az információm szerint korrekt munkát végez.
Én biztosan olyat választanék, mely az akku lemerülése esetén is nyitható, plusz árramforrás bevetése nélkül is.
Koszi Trotter. Az araik eleg jok Te kulonben jartal naluk?
Persze ha nem mechanikus lesz akkor mindenkepp olyan kell ami megy az akku lemerulese eseten is - kulonben lehetnek vicces szituk  :wacko:
Azt viszont meg mindig nemtom eldonteni, hogy kulcsos legyen vagy sem. Az elektronikus cuccokban azert nem nagyon bizok, mert aki ilyen gepet lop (es kilovi a gyari imot meg a risztot) annak nem hiszem, hogy gond a motorterzar hacsak nem kell "faragnia"
Kollégám járt náluk, innen az infó.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: AURIS - általános topik
« Válasz #3132 Dátum: 2008.06.29 12:33:23 »
Üzenem a hölgynek, hogy mondja meg a szervízben, ahova viszi a verdát, hogy rézpasztával tegyék össze a betéteket. No nem a surlódó felületet knjék be, hanem a munkahenger és a fékbetét nyomófelületét. Nagy valószínűséggel itt a bibi. És ne vegyen olasz, vagy francia betétet! Delphi, QH és természetesen az Optifit rulez.

Ez még bőven garis történet, úgyhogy gyári fékbetétet tesznek bele. És amennyire tudom, maga a fékbetét csikorog, vmi nem stimmel az anyagával.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

G6

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 396
Re: AURIS - általános topik
« Válasz #3133 Dátum: 2008.06.29 13:48:20 »
Akkor csak annyit kell csinálni, hogy valahogy leszívja az ember az akksit és nyitható lesz a gépháztető?
Nem egy nagy védelem, ha így van...

Hát azért a tolvaj, aki mondjuk 5 percet szán az autóra, nem fog örülni, ha még le kell szívnia előtte az akksit :) Főleg, hogy nem is fér hozzá, mert ugye ott a zár. Nomeg lemerült akksival nem is tudja beindítani az autót, stb. De létezik amúgy olyan verzió is, ami lemerült akksinál is zárva tart, dehát előbb pont az volt a felvetés, hogy ez rossz.  ::) Olyan dolog nincs, ami mindenkinek tökéletesen megfelel, és ugye tökéletes védőeszköz sincs, arra azért jó ez, hogy elvegye a kedvét a rablónak  :yes:
Geesix

'02-'07 Corolla TS
'07- Auris D-CAT

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: AURIS - általános topik
« Válasz #3134 Dátum: 2008.06.29 14:16:35 »
Akkor csak annyit kell csinálni, hogy valahogy leszívja az ember az akksit és nyitható lesz a gépháztető?
Nem egy nagy védelem, ha így van...

Hát azért a tolvaj, aki mondjuk 5 percet szán az autóra, nem fog örülni, ha még le kell szívnia előtte az akksit :) Főleg, hogy nem is fér hozzá, mert ugye ott a zár. Nomeg lemerült akksival nem is tudja beindítani az autót, stb. De létezik amúgy olyan verzió is, ami lemerült akksinál is zárva tart, dehát előbb pont az volt a felvetés, hogy ez rossz.  ::) Olyan dolog nincs, ami mindenkinek tökéletesen megfelel, és ugye tökéletes védőeszköz sincs, arra azért jó ez, hogy elvegye a kedvét a rablónak  :yes:

Okitsatok ki, mert nem ertem. Ha tul van a ficko a riaszton (allitolag nem kell hozza felnyitni motorhaztetot, az iranyjelzon keresztul 2 perc, ezert nem kerik mar a legtobb biztosito, csak a valtozarat), feltorte a zarat, bennt megszabadult a valtozartol. Akkor miert nyitja fel a motorhaztetot? Megnezni milyen motor van benne?   :eek:
Valahol biztos tevedek....  :helpsmilie:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX