A totalcarosok sztem bevanank oltva a Prius ellen. Többek között variátort írtak a váltójára.
Sokan azért szerezik, ha az autó váltogat, mert megszokták. Csakhogy azok a váltók nem tudják folyamatosan a legoptimálisabb tartományban tartani a fordulatot.
Gyakorlatilag a fokozatos váltó az autózás kezdeti gyerekcipőben járó változata, amit igen lassan növünk ki.
El tudom képzelni, amikor az első benzinmotors autó megjelent, a többség hiányolta, hogy nem lehet a lónak cöccögni. és nem fingik néha az orruk alá. Mert annak van igazán közvetlen kapcsolata a vezetési élménnyel.
Pedig a Becsületesnepper István több P2-t is beszerzett a csapatnak meg azok rokonságnak. Lehet (sőt biztos), hogy nem egy nagy autós élvezeti cikk, de A-ból B-be energiatakrékosan eljutni nincs jobb ár/érték arányú autó, még így bégetve is. Még a németek eljutnak a jelenlegi 8-9 fokozattól a végtelenbe, addig a marketingeseknek lesz idejük kitalálni, hogy miért lesz az jó.
Az Audinak meg talán sikerül egy olyan CVT-t gyártani ami nem kotlik meg 200e km alatt.
Engem nem zavar CVT jelenség, meg lehet neki bocsátani... ha máshol nem, a benzinkúton biztos.