Így már érthető.
A bontható legkisebb egység belső ellenállás mérése ( azaz gyorsteszt) után mindegyik 6 os pakk 1 feszültség szintre lesz beállítva. Korrekt megoldás. Terheletlenül nincs akkora önkisülése ami befolyásolná, hogy időben elnyújtva történik.
A műszakilag 100% os megoldáshoz képest így csak a tényleges kapacitás mérése és a frissítő töltés marad el. Ehhez azonban a labortáp nem elég, és a ciklusok miatt annyira időigényes, hogy így egyesével csak hobbiból lehetne megcsinálni.
Nem is arról van szó, hogy egy kapacitásmérő és egy korrekt töltő horribilis összeg lenne, hanem arról hogy ennyi ideig senki nem akarja nélkülözni az autóját. Ezt talán úgy lehetne üzletszerűen csinálni, hogy egy akkupakkot összeállítani ( mérési jegyzőkönyvvel) amire lehet cserélni a hibás darabot. A csere beárazása pedig a hibás alkatrész szétbontása után, annak állapotfelmérése után történne.
A gari lejárta után saját magamnak is valószínűleg így fogom csinálni, de az összes csavarkötést rézpasztázom.