Szerző Téma: Beszélgessünk...  (Megtekintve 3375626 alkalommal)

0 Felhasználó és 13 vendég van a témában

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17025 Dátum: 2017.03.14 06:17:16 »
Nekem is próbálkozással megy a keresés pl.
Kösz, hogy kerestél. De nem tudok angolul. Ezért nem találtam én mert magyarok közt kerestem. Csak érzékelem, hogy a foszfáttal van valami, de, hogy van benne, vagy pont nincs, azt már nem.
A használati útmutatóban benne van, hogy bármilyen más ezzel egyenértékű használható. Mármint a gyári minőséggel.
Ezért lenne jó tudni milyen is az.
A G12-es miben tér el?
Prius 2 - a mosolygós autó.

kgy

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17026 Dátum: 2017.03.14 09:14:55 »
Sziasztok!

A tanácsotok szeretném kérni. Találtam egy 2005-ös PII-t egy kereskedőnél. Hollandiából hozták, és még nincs Magyarországon forgalomba helyezve. Szutiék pénteken nézik át. Az alvázszámot megnézettem egy Toyota márkakereskedésben, de csak egy bejegyzés van a nemzetközi adatbázisban, 2013-ból 241000 km-nél. Kowee segítségével kiderült, hogy a visszahívásokat elvégezték rajta, ezért is furcsa, hogy csak az az egy dátum látszik. Most 250000 körül áll a km számláló, úgyhogy szerintem kb. százezret tekertek vissza rajta. Ez nem is zavarna, hisz állapot alapján veszünk autót. A kereskedőnél ott a holland számla, szervizkönyv, két kulcs, készséges az átvizsgálásban. Ha Szutiék se találnak rajta egetverő hibákat, akkor csak az ellentmondásos szerviz-múlt szól ellene. Szóval tanácstalan vagyok, hogy ez mennyire kizáró ok?

A véleményetek előre is köszönöm: Gyula

dert

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 365
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17027 Dátum: 2017.03.14 10:37:36 »

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17028 Dátum: 2017.03.14 11:05:56 »
A használati útmutatóban benne van, hogy bármilyen más ezzel egyenértékű használható. Mármint a gyári minőséggel.
Ezért lenne jó tudni milyen is az.
A G12-es miben tér el?
A G12 ben nincs foszfát inhibitort, a gyáriban van.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17029 Dátum: 2017.03.14 18:36:49 »
Sziasztok!

A tanácsotok szeretném kérni. Találtam egy 2005-ös PII-t egy kereskedőnél. Hollandiából hozták, és még nincs Magyarországon forgalomba helyezve. Szutiék pénteken nézik át. Az alvázszámot megnézettem egy Toyota márkakereskedésben, de csak egy bejegyzés van a nemzetközi adatbázisban, 2013-ból 241000 km-nél. Kowee segítségével kiderült, hogy a visszahívásokat elvégezték rajta, ezért is furcsa, hogy csak az az egy dátum látszik. Most 250000 körül áll a km számláló, úgyhogy szerintem kb. százezret tekertek vissza rajta. Ez nem is zavarna, hisz állapot alapján veszünk autót. A kereskedőnél ott a holland számla, szervizkönyv, két kulcs, készséges az átvizsgálásban. Ha Szutiék se találnak rajta egetverő hibákat, akkor csak az ellentmondásos szerviz-múlt szól ellene. Szóval tanácstalan vagyok, hogy ez mennyire kizáró ok?

A véleményetek előre is köszönöm: Gyula

No, szerintem meg alsó hangon 120-150E km-t tekertek vissza, és csak átlagoltam az éveket.  Gyakorlatban meg lehet, hogy 200E km-t is visszatekertek.

Láttam Juhász Jenőnél a 413-as P2-t, na abban sem mondtad volna meg, hogy 413E km volt, olyan 200-250E-nek nézett ki.  Szóval én valószínűsítem a két kilós tekerést. Látatlanban.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17030 Dátum: 2017.03.14 20:45:38 »
A G12 ben nincs foszfát inhibitort, a gyáriban van.
Gondolom az a P-HOAT-ban a "p".

Mi marad? A gyárin kívül az ENEOS?
Prius 2 - a mosolygós autó.

Outlaw

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1259
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17031 Dátum: 2017.03.15 08:50:13 »
Gondolom az a P-HOAT-ban a "p".

Mi marad? A gyárin kívül az ENEOS?
Nem igazán találtam a gyárin kívül tökéletesen egyenértékű folyadékot és mivel a szükséges mennyiség rendelése árban majdnem elérte, így a csomagáras (motor+inverter hűtő folyadék) márkaszervizes cserét ejtettem meg nemrégiben.
Today, tomorrow and after tomorrow!

Outlaw

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1259
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17032 Dátum: 2017.03.15 08:54:07 »
Sziasztok!

A tanácsotok szeretném kérni. Találtam egy 2005-ös PII-t egy kereskedőnél. Hollandiából hozták, és még nincs Magyarországon forgalomba helyezve. Szutiék pénteken nézik át. Az alvázszámot megnézettem egy Toyota márkakereskedésben, de csak egy bejegyzés van a nemzetközi adatbázisban, 2013-ból 241000 km-nél. Kowee segítségével kiderült, hogy a visszahívásokat elvégezték rajta, ezért is furcsa, hogy csak az az egy dátum látszik. Most 250000 körül áll a km számláló, úgyhogy szerintem kb. százezret tekertek vissza rajta. Ez nem is zavarna, hisz állapot alapján veszünk autót. A kereskedőnél ott a holland számla, szervizkönyv, két kulcs, készséges az átvizsgálásban. Ha Szutiék se találnak rajta egetverő hibákat, akkor csak az ellentmondásos szerviz-múlt szól ellene. Szóval tanácstalan vagyok, hogy ez mennyire kizáró ok?

A véleményetek előre is köszönöm: Gyula


Ezt konkrétan neked kell bemérlegelni de sztem a hazai kínálat eléggé bőséges (noha 1-2 példány igencsak hagy maga után kívánnivalót), tehát van miből válogatnod - ha akarsz.
Today, tomorrow and after tomorrow!

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17033 Dátum: 2017.03.15 10:00:16 »
Mi marad? A gyárin kívül az ENEOS?
Totachi SLLC, Recochem 86184 POEMT(50%-os) v. 86178 POEMT(100%os töménységű), Valvoline Zerex Asian Vehicle LLC.
Az Eneos már nem forgalmazza az LLC-t.

Régebben márkaszervízben töltettem bele hűtőfolyadékot. Helyben keverték vmi hordósból, ami állításuk szerint Toyota koncentrátum volt. Amennyiben véletlenül mégse azt tartalmazott a hordó (olajoknál láttunk már erre példákat!), akkor meglehetősen magas árréssel értékesítenek vmi löttyöt, aminek bebizonyitása és az esetleges garanciaigény érvényesitése gyakorlatilag kivitelezhetetlen.
Kiszolgáltatott helyzetünkben a sok rossz közül a legjobb megoldás további kompatibilis hűtőfolyadékok keresése (pl. KIA -nál), valamint készrekevert, bontatlan dobozos Toyota SLLC beszerzése márkaszervízből (számlával).

Outlaw

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1259
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17034 Dátum: 2017.03.15 11:01:12 »
Ha vki használ 0-ás Eneos (Premium Ultra) motorolajat és szeretne tartalékot (néhány dl) esetleges utántöltés céljából, az szóljon (grátisz) :hug:
Today, tomorrow and after tomorrow!

gergolabs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 393
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17035 Dátum: 2017.03.15 19:07:03 »
Köszi, azóta megbeszéltem a műhelyfőnökkel, hogy holnap viszem vissza reggel.
Nem találtak semmi rendelleneset és azóta el is múlt a kezdeti üzemanyagszag.
'08 RX400h
'09 Prius 3

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17036 Dátum: 2017.03.15 19:18:55 »
Nem igazán találtam a gyárin kívül tökéletesen egyenértékű folyadékot és mivel a szükséges mennyiség rendelése árban majdnem elérte, így a csomagáras (motor+inverter hűtő folyadék) márkaszervizes cserét ejtettem meg nemrégiben.
Mennyit kértek érte?
Prius 2 - a mosolygós autó.

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17037 Dátum: 2017.03.15 19:31:28 »
Totachi SLLC, Recochem 86184 POEMT(50%-os) v. 86178 POEMT(100%os töménységű), Valvoline Zerex Asian Vehicle LLC.
Az Eneos már nem forgalmazza az LLC-t.


Találtam egy ilyet, persze ami magyar szövegű:

http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/2011/02/03/alternativ_h_t_folyadek_toyotaba/

és egy másik, amiből az derül ki, hogy a Valvoline Maxlife-ben van foszfát.

http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/2010/01/05/foszfatos_fagyallo/

És végül még egy, ami tökéletesen összekever mindent.

http://www.elf.co.hu/tanacsadas/hutofolyadekok-es-fagyallo-gyik/fagyallo-hutofolyadek-tipusok.html
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.15 19:46:44 írta lp »
Prius 2 - a mosolygós autó.

kgy

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17038 Dátum: 2017.03.15 19:47:57 »
Ezt konkrétan neked kell bemérlegelni de sztem a hazai kínálat eléggé bőséges (noha 1-2 példány igencsak hagy maga után kívánnivalót), tehát van miből válogatnod - ha akarsz.
Köszönöm! Értelek. Ha már valami gyanús, az nem az igazi. Türelem kérdése, és meglesz a megfelelő példány.  :yes:

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17039 Dátum: 2017.03.15 20:29:08 »
Találtam egy ilyet, persze ami magyar szövegű:
Az információ sajnos nem aktuális. A Valvoline amerikai és az EU s honlapja sem támasztja alá.
Ráadásul arról sincs benne szó, hogy mit nem tartalmaz. A gyártó az EU s verziót kimondottan szilikátos HOAT hoz ajánlja,a Toyota viszont tiltja a szilikátot (+ az amint, nitritet és borátot is).

Az ELF leírásában csak az a probléma, hogy nincs kötelezően előírt szinezés. A HOAT alrendszeiről nem ír semmit.
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.15 20:34:28 írta Agyarka »