Szerző Téma: Beszélgessünk...  (Megtekintve 3368147 alkalommal)

0 Felhasználó és 37 vendég van a témában

edk

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 515
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #14280 Dátum: 2015.10.15 16:48:50 »
Mert ha van benne 1liter hűtővíz a négy literből

3 literes a termosz.

Waresz

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 348
    • Robogóalkatrész.Hu
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #14281 Dátum: 2015.10.15 21:18:31 »
Hoppá. Ez érdekes lehet számomra. Hol van ez az autóban? EU-sba be lehet rakni utólag? Van itt valaki, akinek USA verzió van? Meglesném szívesen :)

Szerk: Már látom, a bal első doblemez mögött van a helye. Akkor ez nekem kilőve, mert ott van a kályhám...  :cry:
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.15 21:20:13 írta Waresz »

edk

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 515
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #14282 Dátum: 2015.10.15 21:25:56 »
Index fórumon linkelte a szomorú tulaj:

ELLOPTÁK! Kérlek, segíts!
2015.október 14-én éjszaka ellopták a XI. kerületből nagyon szeretett autónkat!
LVT-572 rendszámú szürke Toyota Prius. Aki látja, értesítse a rendőrséget vagy hívjon engem a 06 70/934-5959 mobilszámon! A megtalálónak sikerdíjat fizetünk! Köszönöm!
Kedves Barátaim, Ismerőseim és Kedves Mégnemismerőseim! Kérlek, szánj 5 percet arra, hogy körbe sétálod a házad környékét és megnézed nem bujkál-e ott a kis huncut! A séta egészséges!


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10206128311740794&set=a.1431574543372.2060061.1053122310&type=3&theater

NeverGreen

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 160
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #14283 Dátum: 2015.10.15 21:34:40 »
Hoppá. Ez érdekes lehet számomra. Hol van ez az autóban? EU-sba be lehet rakni utólag? Van itt valaki, akinek USA verzió van? Meglesném szívesen :)

Szerk: Már látom, a bal első doblemez mögött van a helye. Akkor ez nekem kilőve, mert ott van a kályhám...  :cry:
Nekem ilyen van, most már azt is tudom, hogy mi ez a furcsa kis tartály...  Valóban, a korábbi autóimhoz képest jobban tartja a motor-melegséget. Eddig azt gondoltam,  hogy ez minden Priusnál így van.
- Minden nap elmúlik valami rossz! -

pel.hu

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
    • pel.hu
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #14284 Dátum: 2015.10.15 22:19:50 »
A hibridauto.hu - ahogy kivettem a tulaj szavait- megrendelésre hoz csak be kocsit, azaz leszerződik, hogy ezt vagy azt az autót a megbeszélt összegért behozza.
Nem csak rendelésre hoznak, hirdetnek is már itt lévő autókat, mi is egy hirdetésükre mentünk, ami ugyan már nem volt meg, de volt helyette egy újonnan érkezett, az lett aztán a miénk... De mondták nekünk is, hogy ha konkrét elképzelés van állapotról, felszereltségről, stb. akkor lehet rendelni, felhajtják odakinn és behozzák.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.15 22:38:47 írta pel.hu »
Prius III SOL

HGabor89

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #14285 Dátum: 2015.10.15 23:19:53 »
Hat rossz hireket kaptam.
Usa modellre nem ervenyesitheto az 5 even tuli akku garancia :-(
Sot, azt a tesztet sem tudjak lefuttatni amerikai modellen, amit az akkubevizsgalaskor neznek, mert alvazszam szerint nem engedi a rendszeruk.
Sima diagot tudnak nezni, hogy ir e hibakodot a computer.
Voltam bent a mogyorodi uti toyotanal, ott pedig szetfikaztak az amerikai modelleket, legfokepp a futomuvet.
Aztan most a garancias cucc miatt felhivtam meg a toyota kovacsot, de toluk is ugyanezt az infot kaptam :-(
Szivas :S

Az en kinomra senkinek nincs semmi javaslata? Gondolom ilyen feltetelekkel nem erdemes megvennem..

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #14286 Dátum: 2015.10.16 04:11:17 »
hagyd a faxba,ne erölködj ezen a xaron,keress masikat!!!!
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #14287 Dátum: 2015.10.16 06:23:31 »
Az en kinomra senkinek nincs semmi javaslata? Gondolom ilyen feltetelekkel nem erdemes megvennem..
Háát itt az USA priusnak semmilyen garanciát nem tudsz érvényesíteni. Még az akkut sem. Ellenben valamilyen képet lehet kapni az állapotáról ugyanis cellánkénti feszültséget illetve cellánkénti belső ellenállást tud mérni a torque és a techstream is.
Egyébként meg ha hibakód mentes, mi lehet a legnagyobb baj? Ki kell cserélni egy cellát a pakkban? 5-10k + munkadíj. Mérlegeld hogy mennyivel olcsóbb az USA mint a hasonló felszereltségű EU és ha úgy érzed ez belefér, hajrá. Ha a garancia kardinális kérdés, akkor egyértelműen nem a te autód.

HGabor89

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #14288 Dátum: 2015.10.16 08:16:51 »
Háát itt az USA priusnak semmilyen garanciát nem tudsz érvényesíteni. Még az akkut sem. Ellenben valamilyen képet lehet kapni az állapotáról ugyanis cellánkénti feszültséget illetve cellánkénti belső ellenállást tud mérni a torque és a techstream is.
Egyébként meg ha hibakód mentes, mi lehet a legnagyobb baj? Ki kell cserélni egy cellát a pakkban? 5-10k + munkadíj. Mérlegeld hogy mennyivel olcsóbb az USA mint a hasonló felszereltségű EU és ha úgy érzed ez belefér, hajrá. Ha a garancia kardinális kérdés, akkor egyértelműen nem a te autód.

Nem is feltétlenül az ára miatt görcsölök rajta, hanem, hogy tudom, hogy az elmúlt 3 évben 20.000 km-t se mentek vele. Ez pozitívum, de egyben negatívum is, hogy alig használták.
Az hogy az USA modell futóműve gyengébb, miben nyilvánul meg?
Írtad, hogy max pár cella lehet a meghibásodás, azon kívül úgy mond nem sok rizikó van a hybrid rendszerben?
Ergo ha megveszem és befosik rajta valami a rendszerben, nem szeretnék 500e-nél többet rákölteni zsebből, szóval nem szeretném beszívni, hogy valami nem kerek.
Nem tudom mi tévő legyek, habár ha elviszem a toyota kovácshoz egy átvizsgálásra, azon sokat nem veszíthetek.

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #14289 Dátum: 2015.10.16 08:55:40 »
Nem is feltétlenül az ára miatt görcsölök rajta, hanem, hogy tudom, hogy az elmúlt 3 évben 20.000 km-t se mentek vele. Ez pozitívum, de egyben negatívum is, hogy alig használták.
Az hogy az USA modell futóműve gyengébb, miben nyilvánul meg?
Írtad, hogy max pár cella lehet a meghibásodás, azon kívül úgy mond nem sok rizikó van a hybrid rendszerben?
Ergo ha megveszem és befosik rajta valami a rendszerben, nem szeretnék 500e-nél többet rákölteni zsebből, szóval nem szeretném beszívni, hogy valami nem kerek.
Nem tudom mi tévő legyek, habár ha elviszem a toyota kovácshoz egy átvizsgálásra, azon sokat nem veszíthetek.
Én nem igazán láttam különbséget a futómű terén EU és USA között pedig kerestem nyomát a szerviz leírásokban. Az akkun kívül más rizikó nincs már a hármasoknál. Na jó. Egy embert tudok aki lefüstölte valami módon az invertert :) De gyakorlatilag ennyi. A garanciaidőn túl már úgyis csak az akksira adnak kiegészítő garanciát, tehát a többi komponens ilyen szempontból irreleváns. Nem igazán tudok olyan alkatrészről ami 500k-ba kerülne benne. De még a felébe sem. Na jó. Ha a toyotától rendeled japánból, akkor egy komplett motor vagy akkupakk már karcolhatja. De minek rendelnél tőlük garin túl? :) Kovácsék meg korrekt csapat. Nyugodtan fordulj hozzájuk ha közel vannak.

edk

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 515
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #14290 Dátum: 2015.10.16 09:00:10 »
A US verzió hátul dobfékes, nem tárcsás.

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #14291 Dátum: 2015.10.16 09:53:07 »
A US verzió hátul dobfékes, nem tárcsás.
A kettesnél tudtam. A hármasnál is?

edk

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 515
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #14292 Dátum: 2015.10.16 10:05:35 »
A kettesnél tudtam. A hármasnál is?

Nem, ott már nem.

hofi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #14293 Dátum: 2015.10.16 22:22:21 »
Mi most cseréltük le a Yarisunkat (2012-es gyártású 1.33-as benzines). Dízeleket néztem (konkrétan max. 10 éves VW Tourant szerettem volna, de az még nagyon drága), merthogy mennyire jól mennek, és szeretek gyorsan menni, de annyira sok mindennel meg lehet szívni egy dízelnél, hogy nem mertem azt venni. De az is szempont, hogy a rövid úton (mi 15km-t megyünk egy huzamban) be se melegszik a dízel. Aztán végül egy ismerős ajánlására kipróbáltuk a Priust. Kb. két hete vettünk is egyet, 2005-ös évjárat. Egyenesen imádjuk, és még pénzünk is maradt, mert a Yarist drágábban adtuk el, mint amennyiért ezt vettük (1.9m).

Én féltem attól, hogy nem fog jól menni, de határozottan jól megy, és mivel fokozatmentes a váltó, nincs olyan sebességtartomány, aminél ne lehetne előzni. Teljesítményben össze lehet mérni egy dízellel.

A fogyasztás is jó, még úgy is, hogy mi gyorsan szoktunk menni és padlógázzal szoktunk gyorsítani. Még így is csak 6-7 liter között van. Tegnap voltam vele pályán először, GPS szerint belőttem a tempomatot 149-re (ilyenkor 160-at mutat a Prius), így ír 7,3 literes fogyasztást a 300km után, amiből 200km volt a pálya az említett sebességgel. A Yaris ilyenkor 9 körül evett, úgyhogy szerintem ez nagyon jó. A hangja is csak az emelkedőn volt nagy, de legalább mindenhol tartotta a sebességet, még az érdi emelkedőn is felment a beállított 149-el.

Ami érdekes volt, hogy amikor vissza kellett lassítani 110-re, és onnan padlógázzal gyorsítottam vissza a 149-re, a pillanatnyi fogyasztás a gyorsítás közben is csak 12-13 liter körül volt, ha még volt az akksiban tartalék (csak nagyon hosszú emelkedőknél tud teljesen lemerülni, de pár perc alatt legalább a feléig vissza is tölti).

Én bátran ajánlom mindenkinek ezt az autót, kényelmes, tágas (igaz csak négy embernek, öten nagyon gáz lenne), takarékos, ugyanakkor erős is.

A miénknek egy baja van, Ausztriából hozták (a Toyotában vissza tudták nézni a vásárlásig), és nagyon rozsdás az alváz, most keresek olyan helyet, ahol normálisan meg tudják csinálni. Ezen kívül a motorháztetőn is nagyon rücskös a festés, látszik, hogy az is rozsdásodik belülről. Pedig csak 150ezer km van benne (nekem hihetőnek tűnik, főleg hogy végig a Toyotánál szervizelték).
De állítólag minden Ausztriából és Németországból behozott autó rozsdás.

Most látom, hogy te sokkal fiatalabbakat nézel, azok minden szempontból még jobbak ennél.

A Németországból jött autóknál ez megfigyelhető, ezt már mások is megerősítették. Az enyém 2007-es és  a futóműalkatrészek, az acél csavarok, és konzolok mind rozsdásak, az alu blokkon is erős a fehér oxidáció. A kasztni alján még csak most kezdenek megjelenni gyenge felületi rozsdák. Az alu motorháztatő rozsdásodása érdekes, bár ha fényezve volt  és gondatlanul, akkor szerintem a festék alatt is beindul az aluoxid burjánzás...

hofi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #14294 Dátum: 2015.10.16 22:32:15 »
Akkor most megteszem.  Azért célszerű a motortérzár, nehogy az ideges autótolvaj - mivel a kocsit nem tudta elindítani -, esetleg pár csavar kiszedésével elvigye az invertert, ugyanis az sem kis pénz.  :1eye: :flowers:
NAGY igazság!