Nos hogy eloszlassuk. EV módban megy vagy 50-ig, vagy ha a saját megitélése szerint nem tud felkapaszkodni az emelkedőn, vagy ha emelkedőn illetve úton hirtelen erősebb gázpedálnyomást csinálsz. EZ nem a pedál pozíciótól, hanem a szükséges nyomatéktól függ. EZt veszi figyelembe.
ECO módban magasabb nyomatékszükségig engedi csak akkuval menni. PWR módban az akku mellé egyből bekapcsolja a benzint is, kisebb nyomatékigény esetén. És padlógázra nem ugyanaz az eredmény. ECO módban többet gondolkodik mielőtt rákapcsolja a benzinmotort (nyomaték kalkuláció) míg PWR módban egyből rákapcsolja a benzinest. Illetve olvastam hogy PWR módban +10 LE, az egy hülyeség, de szépen terjed
Kowee, hatarozottan de nem jot irsz
Ev modot jol irod
Ecoban nem erolteti tovabb az elektromos haladast, csak tompabb a gazpedal. Ha ugyanolyan gyorsulast akarsz elerni, s mondjuk normalban kisebb gazt adsz, ugyanaddig fog elektromosan menni.
Powerben is igaz, hogy szinte egybol kapcsolja. Abenzint, de inkabb azert, mert elenkebb a gazpedal. Ha lehelletgázzal gyorsitasz, ott is lehet 20-40ig elektromosan gyorsitani
Itt a mérés! Még keréken is 10 loero a kulonbseg, az lendkeréken *1,2-1,3 kb, nem tudom mennyi a HSD vesztesege. De gondolom a meres is hulyeseg
)) (bal felül latod az eredmenyt)