3. A használtautó.hu-s hirdetéseket nézve az tűnt fel, hogy néhány eladó van, akinél több ilyen jószág is kapható (pl. Dunapataj, Dunabogdány). Nyilván külföldről, kisebb-nagyobb gond után behozott és rendbe rakott példányokról van szó.
Van esetleg olyan tapasztalat, hogy melyik kereskedő megbízható(bb, mint az átlag) és melyik messzire kerülendő, mert huncut(abb, mint az átlag)?
Az én tapasztalatom szerint Budakalászt (R1Auto Finance Kft) jobb elkerülni!
Az amerikai import, pontosabban eredetileg az USA-ba gyártott japán alvázas P2-t, amivel jelenleg is járok, náluk vettem, és sok apróságot elnéztem az autónak a meglehetősen kedvező ára miatt, és eltekintettem az előzetes márkaszervizes átvizsgálástól, mivel forgalomból kivont járműként csak az eladó által megnevezett szervizbe lehetett volna elvinni (Toy-Car Dunabogdány), akik nem Toyota képviselet, és meglehetősen szoros kapcsolatban van az eladóval, így ennek nem láttam értelmét.
Az első vizsgánál aztán kiderült, hogy az előéletéről európai Toyota szervizeknél nincs adat, nem megállapítható, hogy honnan és milyen módon került az országba, ezért aztán a futott kilométer (bocs:mérföld) sem igazán megbízható, a felszereltségnek köze nincs az európai kocsikhoz, stb.
Az R1Autó vezetőjét természetesen soha többé nem tudtam elérni, sem telefonon, sem ajánlott levélben, személyesen pedig főleg.
Ezzel együtt nem bántam meg a vételt, de ez nem a kereskedő érdeme, azóta elég sok pénzt ráköltöttem - elsősorban a karosszériára - és most már kezd olyan lenni az autó, amilyennek a vásárláskor hittem. Akkor azonban nem voltam elég körültekintő.
Te légy az!
Sok szerencsét a vásárláshoz.