+ érdekesség: pár napja történt, hogy már kb. 10-15km-t mentem a kocsival, amikor azt hallom, hogy "pörög" a motor. Nem töltötte az akksit, mivel az fullon volt, nem ment a fűtés, a motor tuti meleg volt, csak járatta a motort ha mentem, ha nem, úgy 15 percen keresztül folyamatosan, majd megunta és leállította a motort. Azóta ilyen nem volt.
Más: bizonyos körülmények között engedi újabban (nagyús, hogy a sw frissítés óta) 50km/h -ig EV-ben a kocsit. Ahogy nézem feltétele az üzemmeleg motor és minimum 70%-os akkutöltöttség. Máskor 34-nél kikapcsolja az EV-t
Van, hogy 34 alatt engedi csak az EV-t, jellemzően hidegebb motornál. 4 vonal felett már mindig engedi bekapcsolni amúgy, amennyiben meleg a rendszer.
Hogy mitől függ a 34 vagy 50 kmh sebességhatár, még nem sikerült rájönnöm, igaz nem is túl sűrűn nyomkodom az EV gombot.
Amit írtál, hogy pörög a motor, ekkor akkut regenerál, nekem is szokott lenni ilyen néha, hogy teljesen indokolatlanul megy a motor. Van ilyen. Eddig azt vettem észre, hogy akkor, mikor sokáig jártál olyan körülmények között, hogy 2-4 vonal van, akkor néha feltölti csakúgy 6-7 vonalig. De múltkor ez megdőlt, mert 6 vonalnál is ezt csinálta. Mindenesetre mondták a Mayernél, hogy ez akkuregenerálás ilyenkor, ne aggódj, ilyen másnak is van.
SW frissítés előtt én kb 1/2 tankot jártam amúgy...