Ez az 5 meg 6 fogyasztás akar lenni vagy fordulat?
Mert fogyasztás országúton inkább 4 körüli (de tény hogy "5 alatt"), pályán meg 5,2-5,3 körüli 130-as kilométeróra szerint.
Ha netán fordulat, akkor meg messze van, ugyanis országúton 1600-1700-et pörög tartva a 90-100-as tempót, pályán még nincs tapasztalatom, de 2500-3000-re saccolnám max.
Fogyasztás stabil 90el vízszintes úton 3.8-4.2 nálam (ami vegyses használat mellett napi használatban két tankolás között 5 litert hoz kb).
De hogy az az 5.2-5.3 hogy jön ki Neked pályára...
Vasárnap Bp felé direkt kipróbáltam, sík úton felgyorsítottam 130ra, viszonyag szélmentes időben, és miután beállt az autó a sebességre, és egyenletesen haladtam vele, akkor végig 6-6,5 között volt a pillanatnyi által mutatott érték... Most akkor ez ennél csak nagyobb lehet egy életszerű haladásnál hosszútávon. Szóval nemtom. (Persze a 130 az nálam 126, gyári mérettel meg csak 122, de ez a fogyi annál nagyobb eltérés...). Na egyszer hosszabb távon megyek pályán, kipróbálom, megfigyelem.
@dni: 100-110ig rugalmas az autó könnyedén lehet vele előzni, még 120nál is el lehet kezdeni vele egy előzést, afölött már az erejéből adódva elfogy, és csak hosszabb, lassabb, motorbőgősebb lesz az előzés.
Én is 150 Le, 320Nm TDI Passatból ültem át. Azzal az előzés csak kikerülés volt.
Szóval érezhető volt a kevesebb paci, de boldogulok vele így is. Pályán nem járok már (Prius nem arra való, emg már nem is kell, 1 napért meg nem veszek 10napost), városban, országúton meg elég rugalmas, legalábbis a lenyugodottab stílusomhoz megfelel. 90-110 között járok vele. Azért ha elkap a kisördög, vadulok vele egyet, és az említett 100-120ig elég jó. Lámpánál pl úgy ott lehet hagyni a mögöttest, hogy ők kb akkor jönnek át a lámpa alatt, mikor én már kb 60-80al megyek, 100m-el előrébb.
Persze ilyent csak ritkán.