A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
Nagynyomásúnak nem szabadna lekapni a festéket, ott vmi bibi lehetett a fényezéssel nem?Én is azzal mosom, de eddig 1ik autómnál se jártam így, pedig telibe nyomok mindent, kivéve a kerék mögött ott tekerek a fejen hogy kisebb nyomást kapjon.
Aki most akar Priust venni és nem szán rá sok pénzt, annak felajánlanám megvételre az enyémet. (PIII-ra csere érett, írtam már, hogy melyik kocsit néztem ki)Paraméterek:2005/1 hó, SOL kivitel (JBL hifi, keyless, ködlámpa), ezüst színű, 196.300km, magyarországi első üzembehelyezésű, végig szervízkönyves, most volt a 195e-es szervíz.16-os gyári könnyűfém felni+dísztárcsa, JBL 6 CD-s tár + kazetta (mp3 lejátszó, ipod, stb. kazetta adapterrel frankón megy)Én a 3. tulaj vagyok, de jópárat megnéztem mielőtt megvettem (sokkal kevesebb km-rel is az órában) nem véletlenül választottam ezt akkor.Néhány kisebb külső karc, apró benyomódás van rajta, de belül szinte hibátlan, nepperek simán visszatekernék 110e km-re.Szervíztörténet: garanciában volt vízpumpa csere, elején a kasztni enyhén sérült volt, mechanikát nem érintett, én cseréltettem a katalizátorokat és a hátsó fékbetéteket, eredeti szervízkönyv a magyar használati és szervízszámlák megvannak.Extrák: Bluetooth kihangosító, első könyklőket (mind a 3-at) bebőröztettem Varrgáéknál, gyári plüss szőnyeg (szép állapotú, nem kitaposott), plusz gumiszőnyeg is van, csomagtérroló is van. Akkuja tökéletes állapotú, bár ez 200e-nél még nem kérdés, majd 5-600e-nél Irányár: 2.100.000 Ft, de Klubtársak alkudhatnak. (hahu-n láttam fiatalabb, olcsóbb gépeket is, hajrá, el kell menni megnézni és a származást megkérdezni)Értékvesztéssel és extra kiadással már nem nagyon kell kalkulálni szerintem.Rendszám: JNN-057, Alvázszám pü-ben kérésre mehet, fotót csak akkor tudok küldeni, ha már végre kitakarítom rendesen Egyelőre a képek hiánya miatt nem hirdetem, ha meglesz az új kocsi, ezzel is lesz már talán időm foglalkozni (políroztatni szeretném, és az esztétikai hibák javítása is alku tárgya lehet)Kérésre bárkinek szívesen megmutatom az autót, szóljatok bátran.
Mesterek, a menü- ben melyik pontban található a kis akku feszültsége?Egyszer én is írtam, de most nem találom.
Sziasztok!Ismét köszönöm a korábbi kérdéseimre írt válaszokat. Persze megint kérdezni jöttem... Biztos fenn van itt a fórumon, de sajnos nagyobb a kiváncsiságom, mint az időm, hogy végigbogarásszam. Lenne valakinek egy összefoglalója, hogy a PRIUS II 2007-es (2006-os???) ráncfelvarrásnál miket változattak? Gúgli a barátunk, de nem tudta nekem megmondani egyelőre, vagy csak bénán kerestem. Köszönöm!
Kb ezek a különbségek:Facelift előtt - utánA műszerfal, ajtók teteje sima - dorozmásAz oldalindex felett hibrid felirat nincs - vanA hátsó féklámpa felső harmada sötét - ezüstösA hűtőmaszk középső csíkja színrefújt - krómozottEmellett érdemes figyelni az EU/USA különbségekre is.Most is van a hahun egy piros amerikai Prius EU felnikkel.
Ha jól rémlik, akkor megtévesztő módon a display check alatt van a főmenüből.
Kivancsisagbol megneztem, a displayen belul csak a kontrasztot es a fenyerosseget tudom allitani.
Basszus, ez már a második kocsid, amiről lecsúszok... A fene egye meg.
Egy szörnyű hiányossága van a kocsimnak: ha több, mint hússzal tolatok, akkor nem tudom, hogy azért sípol mert tolatok, vagy azért, mert nincs bekapcsolva az öv?Hogy engedhették így kereskedelmi forgalomba?