Hát, nem tudom a tiedben milyen akksi van, de én tisztán elektromos üzemmódban nem jutok messzire. Ha EV-ként akarok gyorsítani, akkor jórészt feltartom a forgalmat.
Hogy hogyan vezess? Szerintem érthetően leírtam: Gyorsítás olyan gázpedál állással hogy se nem töltsön, se nem merítsen, gurulás ugyanilyen állásal, hogy az ICE se járjon. ennyi.
Szerintem én is érthetően írtam le. Csak autópálya tempónál van olyan, hogy elektromotor használata nélkül gyorsít. Vagyis városban képtelenség így vezetni. Gurulásnál kábé 70-es tempóig pillanatok alatt leállítja a motort,legfeljebb akkut tölteni kapcsolja vissza. Szóval lehet, hogy a III-hoz más taktika kell.
Tévedsz.
Mindig van egy olyan gázpedál állás, amikor gyakorlatilag senem tölt, senem merít. Ilyenkor az látszik a kijelzőn, hogy az ICE-ből csak a kerekek felé mennek a nyilak. Persze ez terhelés, sebesség, töltöttség, sokminden függő, tehát elég nehéz pontosan eltalálni, nyilván csak törekedni lehet rá.
1/ Amikor elkezdesz gyorsítani, akkor beröffen az ICE, elkezdi nyomni a kerekek és az akksi felé az energiát. Ahogy nyomod le a gázpedált, akkor van egy olyan pont amikor már fordul az elektromos irány, és az akksiból is nyom energiát a kerekekre, nemcsak az ICE-ből. Na ezen a fordulóponton kell tartani gyorsításkor.
2/ Amikor mondjuk elérted a 68km/h-s sebességet, akkor következik a gurulás. Egy pillanatra teljesen visszaengeded a gázt, az ICE leáll, majd lehelletnyit benyomod, hogy éppen ne töltsön, de ne is merítsen a kocsi. Így gurulsz mondjuk 40km/h-s sebességig, vagy addig amit a forgalmi szitu engedi, majd goto 1.
Megint kérdem, hogyan jön ide a 3-as prius??? Tudtommal nálunk még nem is kapható.