Tegnap az én aksim is megfőtt a laposban. Hálózatról működik a gép, de nem tölti az aksit. Sztem rendelek egy másikat...
Az a gond a garancia érvényesítéssel, hogy hogyan tudnánk bizonyítani, hogy a termék a rendeltetés szerű használatban ment tönkre? Erre nincs ötletem, márpedig az eladó nyilván ezzel takarózna. Megjegyzem, figyeltem arra, hogy - bár a hálózati használatkor az aksit ki nem vettema gépből, de - az aksiról is kb ugyanannyit használjam a gépet, mint a hálózatról. Tehát, részemről a nem rendeltetésszerű használat kizárható.
Utánanéztem a vásárolt termék oldalán (Ebay) és azt láttam, hogy 3 év gyártói gari van rá. Felvettem a kapcsolatot az eladóval (Ebay-en), leírtam neki, válaszolt is 1 órán belül.
Abban állapodtunk meg, hogy a gari érvényes, de küldjem vissza az aksit, mert bevizsgáltatja, cserébe ingyen küld egy újat. Idő közben vacilláltam magamban, hogy a 6 cellás helyett jobb lenne a 9 cellás változat. Írtam az eladónak, hogy mi az ötlete erre. Abban maradtunk, hogy kiállít számomra egy számlát a két aksi különbözetéről és elküldi a PayPal-on keresztül. Ez 7.23 Dolcsiról szól. Átutaltam, és ma reggel fel is adtam az aksit (levélként) a postán. 3395Ft a szállítás, ajánlva, értéknyilvántartva (tehát, követhető a csomag végig).
Kíváncsi vagyok, mi lesz a sztori vége. Elvileg sok bántódásom nem szabadna, hogy essen, mert minden kommunikáció az Ebay levelezésén keresztül történt, illetve PayPal-on a fizetés. Az Ebay Buyer's protection rendszere erre is kiterjed elvileg.
We'll see...