Hová vitted? Teljes siker?
Hát nagyon nem. Előrebocsátom, hogy a kürt 150.000-től induló ára nem jött szóba, annyit nem ér meg. Kerestem olcsóbbat, és az oldalakat átolvasva
ennek adtam meg az első esélyt. Most már tudom, hogy az utolsót is. Egy belvárosi üzletben kellett leadni, mert Budapesten kívül dolgozik, oda meg nem mentem volna el, itt rögtön legomboltak 2500 Ft bevizsgálási díjat, ami természetesen majd lejön a munka árából. Még egy nappaé előtte az előzetes telefonbeszélgetésben - ahol felmérhette, miről van szó - a leadáshoz képesti másnapra ígérte, hogy megnézi, mi van a kártyával, és tájékoztat, mit lehet remélni. Ehhez képest én harmadnap hívtam fel, hogy mi a helyzet, a negyedik napon tudott érdemi választ adni, azt mondta, hogy megoldható. Következő napon telefonált, hogy meg vannak a fájlok lejátszható állapotban, ellenőrzésnek kérdezte is, hogy minek kéne látszódnia rajtuk. Kérdezte, hogy visszaírhatja-e a kártyára a kész fájlokat. Erre igent mondtam - ez nagy hiba volt. Csak másnap tudtam érte menni, de tudván, mennyire (nem) vagyunk hozzáértőek, vittem az inkriminált laptopot is, hogy azon is látjuk-e, mert azon kell neki látszódnia, ott dolgozunk rajta. Berakva a kártyát, ismerős kép fogadott. Azaz látszott mind a kétszázvalahány fájl, de már a kis ikon is jelezte, hogy valami nem kóser, és rákattintva jött a kiírás: a fájl sérült vagy nem található. (Idáig mi is eljutottunk a Recuvát használva.) Felhívtam, és eléggé hitetlenkedett, hogy nem lejátszható a fájl, de aztán megnézte, hogy az ő gépén, ahová kimásolta az egész kártya tartalmát, sem tudta megnyitni. Erre azt reagálta, hogy akkor ne vigyem el a számlát, még egyszer megnézi, és következő (munka)napon telefonál. Egy hétig semmi (részben azért is, mert nem lett volna idő elmenni érte), közben azért mindennap próbáltam hívni, de azonnal hangpostára lettem téve - magyarul látván, hogy ebből neki már ne lesz pénze nagy ívben szart az egészre, a számomat meg feketelistára tette - végül a feleségem telefonjáról hívtuk föl, azt persze fölvette, mert számára ismeretlen volt a szám. Akkor elismerte, hogy nem tudja helyreállítani a kívánt állapotot, arra a kérdésre nem válaszolt, hogy ezt miért nem tudta velünk közölni. Becsületét mentendő annyira még hajlandó, hogy a gépéről visszaírja a kártyára azt az állapotot, ahogy ő megkapta, hogyha esetleg máshol is akarunk próbálkozni, legyen valami esély. Szóval végül is eddig csak 2500 Ft-ot + a háromszori jó drága belvárosi parkolást buktuk, és gazdagabbak lettünk egy rossz tapasztalattal. Ezek után nem hiszem, hogy még egy helyen megpróbáljuk, pláne ha elmesélem az előtörténetet, nem hiszem, hogy bárki vállalná. Végül is már megbarátkoztunk azzal, hogy újra kell készíteni a felvételeket. (A többesszám tk. királyi, mert a nejem és kolleganője biznisze, én csak közvetítek.)
Szóval vaterásan csak azt tudom mondani: nem megbízható, nem korrekt, nem ajánlom!