Te magad csináltad? Én nézegettem az autó alját minden évben, hogy esetleg érdemes-e valahol bekenni, de nem találtam igazán olyan helyeket. Apróbb felületi rozsdákat még nyáron lekezeltem, és alvázvédőztem, aztán ennyi. Ez olyan "belső dolog" lehet, nem? Tehát úgy értem, hiába alvázvédőzöm le az autót, ha hozzáférhetetlen helyen nem jó a felületkezelés és megindult a korrózió, akár rá is fújhatnék, ha elérném, de akkor is ott elkezdte, halad tovább a rozsda. Haverom nem fészliftes corolláján, ami 2 évvel idősebb ennél és angol gyártású, azon nincs ilyen hólyag. Persze ennyi idős autókat kár összehasonlítani, mert nagyon különböző használati módokból sok idő alatt bizony már lehetnek nagy eltérések. Mindenesetre érdekes.
Mit lenne érdemes ezzel tenni? Gariba komplett elem csere van, attól féltem az autót, ahol elvágják és behegesztik az újat ott fog majd elkezdődni a rozsda 1-2 év múlva látható módon, nem hiszem, hogy ez érdekelné a javítókat, tudván, hogy arra meg úgysem lesz érvényes a gari.
Sőt továbbmegyek, nem akarok bántani senkit, de ilyen körökben mozogtam, és azt tapasztaltam, hogy 99%-ban hanyag munkákat végeznek, kevés a szakember, ők meg lesz.rják, jó részük nem is dolgozik itthon, vagy nem a szakmájában.
Ezért kell megcsinanltatni a rücsis alvazüregvédelmet, lehetőleg az autó új korában. Ennek köszönhető, hogy az én 15 éves Avensisemen nincs egy pici hólyag sem. Soha nem volt törve, javítva...