Nem, de a srác is nagyon F1 és WTCC rajongó és mondta, hogy a futam ideje alatt a tv előtt pihen.
Na, a 2. futam előtt szólt a srác, hogy kész az autó, garázsban van, nyugodtan nézzem meg Norbit, aztán ballagjak át hozzá (légvonalban kb 150-200m-re lakik tőlünk).
Úgy indult a dolog, hogy végül mégis csak ma reggel vittem el, de már hozta is a kis fonott kosarában a szereket, amikkel alapos előmosást csinált. Én hazavittem magam, ott odaadtam neki az autót. Előtte átbeszéltük, hogy pontosan mit is szeretnék. Elmondtam, hogy ez egy 12 felett járó autó, új állapotot nyilván nem várhatok, de, mivel nem eladásra lesz, illetve az átlagnál igényesebb vagyok az autómra, így finom polírral jó lenne kicsit jobban megdolgozni az ajtók környékét, ahol kabát gombbal, kulccsal, stb. hozzáértek, megkarcolódott. Nem akartam, hogy nagyon el legyen vékonyítva a lakk, vagy netán belekapjon a festésbe, de az ún. hologramm-ot lehetőleg távolítsa el és a körkörös hajszálkarcokat is. Ezután pedig egy abszolút prémium minőségű és tartósnak várható wax réteget is rárak.
A gumi/műanyag elemek is kaptak egy speciális felület impregnáló bevonatot, illetve, az első 3 ablak üveg nanobevonatot (vízlepergető).
Nos, az eredmény számomra meglepő volt. Természetesen szikrázó napsütésbe álltam ki azonnal a garázsból és ahogy kezdtem körbejárni, elképedve láttam, hogy pl. a motorháztetőn (de írhatnám bármelyik más lemez felületet) nincsenek körök a lakkban. Semmi. A kavicsfelverődés nyomai nyilván látszik és az olyan helyeken, amik fényezést kívánnak, sincs változás, de a többi részen hihetetlen. Azt mondta, hogy alapvetően nem volt nehéz az autón dolgozni, mert tényleg gyári fényű mindenhol és jó állapotú a fényezése.
Kérdésemre, hogy akkor milyen anyagot is használ, annyit mondott, hogy a pontos nevét nem árulná el, ha nem baj, de Angliából rendelte és a Jaguar autógyár hivatalos wax márkája az, amit rátett, szóval nyugodjak meg, valóban extra minőségű termék. Nem olcsó, egy tégellyel kb 15-16000Ft, nagyjából 5 normál méretű autóra elegendő mennyiség.
Végül, az ár szintén kellemes meglepetés volt, egy Szent István...
(mert már az előtt vittem neki egy másik kuncsaftot, hogy az enyémet megcsinálta volna. Egy barátom Corolla Versoját kezdi holnap). Azt mondta, csak terjesszem az igét...
(természetesen számlaképes)
Néhány képet készítettem, hát, nem könnyű szemléletesen megmutatni fotón keresztül. Ezek a képek gyakorlatilag csak vágva lettek, illetve, kicsit ráélesítettem, hogy a megmaradt karcok is látszódjanak.
Az ajtók körüli karcok annyiban tüntek el, hogy amit eddig már 2m-ről kiszúrtam tiszta autó mellett, annak a helyét most kb 15-20cm-ről látom, mert tudom, hol kell keresni...
Egyébként tényleg elmehetne akár újszerű fényezésnek is... Aki jön jövő 7végén a balatoni tavaszi talira, az láthatja (ha kíváncsi rá), a többieknek marad ez az 5db kép.
Én mindenesetre elégedett vagyok a munkával, ilyet vártam! (ecsetelte nekem, hogy lehetne így, meg úgy még, meg a karosszériáa is nanobevonatot tenni, de azt majd egy esetleges új(szerű) autónál lehet, hogy megfizetem (cca. 40k Ft), most ez doszta elég nekem)
KÉPEK