Pfft, most fejeztem be egy 3-as BMW-vel ami nem is 2 éves... volt egy nagy húzás az egyik autón ami ki kellet polírozni. 1-1.5 holnappal ezelőtt kipolíroztam az egész motorháztető mert teli volt mely karcokkal és egy kicsit matt volt a fényezés egy pár helyen... a wax hiány miatt volt lemattolva. Itt van egy kép róla:
A lényeg az hogy a BMW, Merci, VW-nál 2003 óta (azt hiszem) használják egy elektro-por lakk és az gyémánt kemény... nagyon nehéz polírozni mert ennél keményebb lak az már nem lakk, hanem üveg. Amikor befejeztem a motorházzal az majdnem karc mentes volt (kb 90% tudtam kiszedni) és tényleg meg lehetett borotválkozni benne. Szép volt... volt. Ezt a 1.5 holnap alatt a srác csak az automatamosóba járt és már megint TELI van karcokkal. Nem tudtam fényképezni mert nem volt sok időm de kb így nézet ki (a bal oldali rész):
Na most az egy BMW, gyémánt-kemény fényezéssel, és én biztos vagyok benne hogy nem mosta le az autót több mint 6x ezt a 1.5 holnap alatt (HA minden hét mosta le, de nem hiszem hogy meg tette), lett ennyire karcolt ilyen kevés idő alatt. Most egy Japán autón mint nektek van, a fényezés az vaj puha. Én már elég sokat políroztam le... már nagyon jól ismerem a lakk. Szerinted a gépi mosó milyen gyorsan fog karcolni az autódat? És meddig fog bírni a lakk a darálóban? Tényleg srácok nem azért mondom ezeket mert akarok hogy hozzám jársz, azért mondom mert több kár fogsz okozni az autódnak ha a gépi mosóba viszed. Sőt, ahogy mondtam az előbb és ha van rá igény, meg is tartom egy 'hogyan kell mosni az autó, karc mentesen' tanfolyam... ha van időm is
.
A legfájdalmasabb dolog az egészről (a mai BMW tisztítás) azt hogy az első gépi mosásnál, azok a kefék leszedték a wax ami sok szeretettel kentem rá... a 90,000 Ft-os Swisswax-om. Mind1, nem az én pénzem.