Hú de jó látni. Pár hete mentem hajnalban dolgozni, és a műszerfal jobb oldala nem világított. A turbó hiba megtalálása után ezzel szeretnék foglalkozni. Könnyen ki lehet cserélni?
Elsőre, tavaly, elbíbelődtem vele, mire rájöttem a mikéntjére, de most összesen kb 10 perces munka.
0. Kormányt a legalacsonyabb állásba állítod.
1. Kihajtod a két csavart a műszerpult tetején.
3. A fekete keret alsó két szélét egy határozott, de óvatos rántással kijjebb húzod, egészen a kormány felső takaró burkolatára,ahol a tetejét kissé lenyomva, feszítve kihúzod a kormány mögül.
4. Egy csavar kiold fent, kettő oldalt lent és
5. Aljánál fogva kibillented annyira, óvatosan, hogy hozzaáférj a két vastag kábelcsatlakozóhoz és a csaklakozó színes rögzítőkeretét határozott mozdulattal elbillented a csati hossz tengelye mentén. Ezután a csati könnyen kijön, mindkettő.
6. Kibillented az óracsoportot a helyéről és kiveszed a kormány mögül.
7. Az izzók foglalatát elfordítod, amíg engedi és kiemeled. Érdemes alaposan megtörölgetni az új izzó búráját az ujjlenyomatok miatt és csak ezután visszahelyezni őket.
8. Én még a foglalatok érzékelőit is kissé kijjebb hajlitottam, hogy biztosan érintkezzen.
9. Fordított sorrendben visszaszerelni.
10. A két fő csati rögzítése elott, csak bedugott állapotban megnéztem, hogy minden fény mködik-e, csak ezután rögzítettem és folytattam a szerelést.