...
Lehet még meg kéne próbálni egy Carina-E-t, ott mélyebben van a középkonzol, jobban szét tudom tenni a lábam, még tetszene is, csak amikor meglátom a motortérben az elosztófedelet ott, ahol nekem a trafó van, elgondolkodom hogy azért ennyire downgradelni talán nem kéne.
Üdv!
Öööö, hát nem tudom, mennyire "downgrade". Én nem nevezném annak. Neked a gyertyákon van 1-1 trafó?
Nekem 310.000 km körül lett cserélve az elosztófedél, a rotor. Kb. 6 ezresért utángyártottban.
Aztán a menyét elrágta a gyújtókábeleket, az volt 10 ezer és emiatt leégett a trafó, az megint 11 ezer. Az 27000 összesen. A lecserélt alkatrészek mind gyáriak voltak még. A cserék közül a legtovább a trafó cseréje tartott, volt max. fél óra, pasztázással, mindennel.
A Corolládhoz mennyi egy darab gyújtótrafó a négyből? Meddig bírják általában?
Annyi még, hogy hihetetlen simán jár a motor, hála Istennek, szóval az a gyújtás eléggé ott van még szerintem. Sajnálom, hogy nem tudok találkozóra járni, hogy megnézhesd
Az enyémben Denso gyújtás van, ahol a trafó az elosztófedélben van, bár nem tudom, hogy értetted a kiemelt részt