Index fórumból:
"Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget és tanácsot kérni. Van egy Toyota Corollám 2006 1,4 D4D. 130 ezer km van benne. Szolnokon a Toyota szervízben a mai napig végig szervizelt, az egyszerű javitásokat is ott végeztetem, pl.: égő csere. 2011 áprilisában bevittem a szervízbe nyárikerekek felszerelésére, futóműbeállitásra és átvizsgálásra. Felhívtam a figyelmüket, hogy valami rendellenes hangot hallok, ami szerintem kerékcsapágy, vagy fék, esetleg kuplung, vagy a válltó a hangja lehet. A szervíz vezetőjével mentünk egy próba kört, és megállapította hogy nincs hibája az autónak. 5 nap múlva a fékbetét fémesre kopott, és úgy belemart a tárcsákba hogy ki kellett cseréltetni. Be mentem a szervízbe és kicseréltettem a tárcsákat, majd megkértem Őket hogy nézzék meg a váltót, mert egyértelműen onnan jön a rendellenes hang. Megállapitották hogy igazam van. Kértem a javítását. Azt tanácsolták, hogy használjam nyugodtan és soronkövetkező kötelező szervíznél szétszedik.
Kb 2000 km múlva csapágy törés lett a váltóban és a darabjai kárt okoztak a fogaskerekekben. A javítási költség kb. 600 ezer forint. Nem gondolom hogy vezetési hiba miatt megy tönkre egy váltó csapágy. Nem hiszem hogy egy TOYOTA váltó 130 ezer km-t bír ki. Gondolom anyag hiba. Vannak autók amiknek 30 éve műkődik a válltójuk.
Szeretnék tanácsot kérni, hogy hová tudok fordulni a panaszommal. Köszönök minden segitséget és jó tanácsot ."
Én nekem a Szolnokiakról csak rossz véleményem van.Már a 60000-es szervízt is magam és a haverok csinálták azóta nincs lehúzás és az autó is azt kapja ami jár neki,néha bizonyos dolgokat még sűrűbben is(pl.üzemanyag és levegőszűrő stb.)Ráadásul az árak többnyire mindíg eltérnek ez előre megbeszéltektől.Már az utolsó alkalomkor(alkatrészvásárlás) előre írásban kértem tőlük árat,de azt is le akarták tagadni.Majd közöltem velük,hogy itt a kinyomtatott ár és,ha ennyiért nem akkor viszlát.Érdekes akkor ideadták.
Neked is folyamatosan 10W40-es olajat öntöttek bele,mert a kizárolagos gyári ajánlás 5W30.Ezzel semmi gond nincs tényleg ugyan úgy jó a motornak,VISZONT a részecskeszűrőt állítólag 80-100 ezer km-után totál eldugítja és nem akar menni az autó.
Ennek a cseréje szintén 6 számjegyű összeg.
-Egyébként az enyémben most cseréltünk váltó olajat 92-ezernél,de ami lejött az még lehet tisztább is volt mint az új.Még az olajleeresztő csavar tetején sem volt se egy pici kosz se forgács.Még a két olaj színe is szinte azonos volt.De ugyan ezt állapítottam meg a hűtőfolyadéknál is.