A motorcsere draga, 250e Ft is van egy jo Blacktop vagy Silvertop motor, plusz a shipping. Annyit meg nem er, mert a kocsi araval vetekedne, mire benne lenne az e-Managedzsel, meg szerelessel.
A guminal nem csak a gumi merete szamit, hanem a felni szelessege es az ET szama is. Ha a felni nem kis ET-szamu, azaz nem log ki oldalra sokat, akkor nem biztos, hogy a kerekivbe belelogna a gumi. Persze ezt fejbol en sem tudom, csak a sajat kocsimnal vagom, hogy mi fer bele pont mibe.
Szerintem ehhez a motorhoz sok a 195-os gumi, elegge megfogja a kocsit, erezni lehetne mar a hatranyait a nagyobb szelessegnek. En 185/60r14-et tennek fel ra, az a kocsira a legjobb valasztas szerintem. Az en kocsim azert erosebb is, nehezebb is, ezert dontottem a 195 mellett. Elotte 185 volt fent, az is eleg volt vegulis. Szerintem neked a 185 lenne olyan kb, mint nekem a 195, ezert nem javaslom a 185/60r14-nel nagyobbat. Persze, ha megvan a 15-os felni, akkor mar mindegy, akkor a 195/50R15 a megfelelo meret.
Ami dobhat a teljesitmenyen, az egy direktszuro. A hangja is morcosabb a kocsinak, ha nagy gazzal gyorsitasz. Olcso, picit hoz, erzesre tobbet, es nem kerul sok 100e Ft-ba. Ha sokkal erosebb kocsi kell, akkor egy eleve erosebbet kell venni, az a legegyszerubb.
Ultetni nem kene a kocsit, mert azzal is csak a gond van es kozuton nagy ertelmet nem latom. Ami sokat hoz, ha muszakilag jo allapotra hozod fel a futomuvet. Pl. uj szilentek, (uj gatlok, ha kell) kopott gombfejek csereje, stb. Az osszessegeben sokkal tobbet ad, mint a rugok csereje onmagaban. A muszaki allapot felhozasa a gyari szintre sem kis penz; a mostani allapothoz kepest el sem hiszed, hogy mennyivel jobb lesz a kocsid, ha mindent kicserelsz jora, ami mar kopott, faradt.
Ha legozni akarsz, akkor add el, aztan vegyel egy Civic-et. Ha el tudod fogadni igy a kocsit, akkor meg boldog leszel ezzel is.