egyetértek. DALOLVA
bár még nem tudtam eldönteni, hogy most akkor ez a bms-logós kia carens tetszik-e. az én egyterűs tapasztalataim alapján ezeknek akkor van értelme, ha hétülésesek.
Látom, nagyon megakadtál azon a "dalolva" kifejezésen
... olyasmi jelentéssel használtam anno, hogy "lelkesen", de gondolom, ez evidens is volt
BMW logós Kia Carens
? Hááát
... azért ez talán egy pöppet túlzás
... bár tény, hogy igazából "csak" elölről néz ki rögtön és egyértelműen BMW-nek. Oldalról lehetne kb. bármi... hogy ne japán példát mondjak, a VW-nek a Touran esetében pl. biztosan jobban sikerült megoldania a feladatot, hogy az egyterű mivolt diktálta arányokon belül azért márka-tipikus is maradjon a kocsi kinézete.
Azzal, hogy az egyterűnek csak hétülésesként lenne értelme, nem értek egyet. Hasznos plusz lehet a többlet két ülés, de ötülésesként is szinte minden téren fölényben van egy sima kombival szemben az egyterű. Több hely, jobb variálhatóság, könnyebb ki-beszállás és pakolás, jobb kilátás, előnyösebb helykihasználás. Negatívumként ezzel szemben csak a nagyobb légellenállást és a magasabb súlypont okozta menetdinamikai hátrányokat lehetne említeni. Lévén szó családi járműről, az előnyök jóval többet nyomnak a latban