Az aksi hőmérsékletre nagyon figyel a rendszer, tegnap hideg motornál nyomtam egy Power-t, erre elkezdett jobban fűteni. Azt hittem rossz gombot nyomtam, de valószínűleg az aksit akarta melegíteni.
Jaja, szerintem nekem is az volt előzőleg, hogy akkor 16 fokra volt állítva a fűtés, vagy Lo-ra, most meg először 20, majd 18 fokra (amit persze nem ért el gondolom, mert hideg volt az utastérben mikor kiszálltam), de lehet h ma "melegebb" volt az utastérben, annyira, ami miatt meg már ma engedte az EV-t... Vagy nemtom!
Benzinmotort leállítja akkor is sokszor ilyen hidegben, amikor az EV-t gombbal nem engedélyezi! Érdekes, de gondolom hülyyebiztosság elleni védelem. Szóval sokszor látom, h áll a benzinmotor (pl kereszteződésben állva), de EV-t megnyomva meg azt mondja h nem lehetséges.