Tisztában vagyok vele, hogy kevés a motor, komolyabb tuninghoz.
De most is szeretném leírni, hogy csak egy kisebb fajta teljesítmény növelést szerettem volna, ami abban segítene, hogy a 4 alufelni miatti erőveszteség ne legyen túl nagy...
Gondolom azért egy jobban levegőző motor, jobban teljesít nem?
De túl csicsázni meg nem szeretném, pont amiatt, amit leírtál, hogy sokan egyből azt hiszik, hogy izmoskodni akarok majd vele a pirosnál...
Úgy döntöttem végül, hogy az első-hátsó lökhárítót színre fényeztetem.
Kap egy szett alufelnit+ültetés, sötétítés és kész...
Inkább a hangcuccra megyek rá.
Jó döntés.
Az ajtó szigeteléssel kezd, jótékonyan fog hatni mind a komfortra, mind az akusztikára.
Én is saját magam csináltam meg az Avensisben, nagyon megérte még úgy is, hogy meghagytam a gyári első hangszórókat.
Egy nagy tekercs Soudal Soudaband-dal a Yarist töviről hegyire be lehet csomagolni szinte és még csak 10000 Ft-ot költöttél, mégis egészen más autóban ülsz. Ebben a munkában én is tudok neked segíteni, illetve még legalább 2 olyan fórumtársunk van, aki tul van ezen a műveleten, a hífis topicban megtalálod őket (wolfman és Picipeti).
Felni téma: nincs szükséged rá, hogy kompenzáld a teljesítményt, ha eleve jó minőségű felnit valasztasz. A jó felni könnyebb, mint az acél felni, és az olcsó "alufelnik". Persze drágább is. A helyedben keresnék 4 db 15"-os szép Mazda Mx5 gyári Enkei felnit. Ez nagyon minőségi és még talán megfizethető. Felni ügyben keresd lasi-t, ő tud neked hozatni minőségi cuccokat.
Ezeken kívül le tudod fóliáztatni az ablakokat ízlésesen, illetve, van gyári TTE ültető rugó, pici légterelő spoiler a hátsó ablakra is a Yarishoz. Ha türelmes vagy, belefuthatsz egy eladó szettbe. Nem kell mindent egyszerre beszerezni, fő az eredmény.
Teljesítmény növeléshez eleg, ha OMV Maxxmotion 100-at tankolsz, ez a pici motor észreveszi, ha jobb üzemanyag kerül bele. Ez bőven elég neki.