Ezen kivül télen honnan tudod hogy egyáltalán jó a manuális klima?
Mert, hogy gyorsabban lesz meleg ,elég relativ és nem bizonyitja, hogy jól hűt a klima
Péter!
Manuális, jármű komforttéri hűtőberendezés, működésének és hatásosságának pillanatnyi ellenőrzése "házilag", standard felhasználók számára.
Csikorgós téli napon nem ajánlott.+
0,Az alábbi ellenőrzést célszerű, a jármű üzemmeleg állapotában, működő motor mellett elvégezni! Pl.;Hazaérkezést követően, ha az egyéb viszonyok lehetővé teszik.
1,A jármű komfort terének felfűtése ( ez már akár adott is lehet), környezeti hőmérséklet fölé.(dT~10
◦C)Közben,az előre odakészített szoba hőmérő (ha nincs húshőmérő kéznél) elhelyezése a jól megválasztott anemosztáthoz, (mérő edényzettel a kifújt levegőáramba helyezve).
2, hűtőkör bekapcsolása (A/C gomb benyomása), motorház fedél felnyitása, a kívánt hőmérsékleti tartomány kiválasztása.
3, Közepe ventilátor fokozat beállítása
4, a mérés néhány percet igénybe vesz, addig a motortérben szemrevételezésel ellenőrzendő a hűtőköri kompresszor működése(mágnenses kuplung ki-be kapcsolgatása)
5, visszatérve a komforttérbe, a hőmérséklet változása érzékelhető lesz, mértéke a hőmérő leolvasásával megtudható. A befújt levegő hőmérsékletének ≥7-8
◦C kell lennie a környezeti hőmérséklet függvényében.