a trükk, úgy tudom, egy dologban áll: a szabvány szerinti mérési ciklusban NINCSEN PADLÓGÁZ! namármost, a kétszáz ló feletti gépek kivételével az emberek bizony padlógázaznak. városban is, pályán is. mint én tettem gyakorlatilag folyamatosan a mazda2 dízellel.
Nem igaz, a normális közlekedéshez nem szükséges padlógázzal gyorsítani (ha legalább 70 LE-s az autó), szinte soha! Max. akkor, ha előzéskor az ember rosszul becsülte meg a szembejövő távolságát, de ez normális esetben nagyon ritka, és 1-2 ilyen eset csak minimálisan módosítja a fogyasztást. A defenzív, takarékos vezetési sítlus kizárja a padlógázat. Feltételezem, hogy az autós újságírók nem annyira ostobák, hogy padlógázzal gyorsítsanak, amikor egy autó fogyasztását tesztelik.
nincs kanyar, nincs oldalszél, nincs rádió, nincs klíma. ja és VILÁGÍTÁS sincs asszem
És csak 1 ember ül az autóban, csomagok nélkül. De ami még fontosabb: minden esetben alapfelszereltségű autóval történik a mérés!