Jó autó a T25-ös, de azért már messze nem az a "szervizigénytelen" konstrukció, mint mondjuk a Carina, netán még a T22-es is volt.
Olajfogyás bármikor, bármelyik motornál előjöhet. Az én 2.4-esem is elvileg nem kellene, de mégis ette.
Maradt a gyűrűzés.
Másik dolog, hogy előbb vagy utóbb a katalizátor is (vagy oxigénszenzor) elkezdi majd dobálni a hibakódot - ez elvileg minden EU IV-es motornál elő fog jönni, nem tudja hozni X évesen az alacsonyra beállított határértékeket.
Szóval nálam a katalizátor is cserélve lett (persze léteznek olcsóbb megoldások is rá), mellette nálam a szervó-szivattyút is cserélni kellett - és persze volt 1-2 egyéb gyermekbetegsége az autónak (mattuló Xenon foncsorok; 3x gyári visszahívás, stb, stb).
Félreértés ne essék, jó, kényelmes, biztonságos, csatahajó érzetet adó - a Sol-tól (de főleg az Executive esetében) pedig a felszereltsége a mai napig megállja a helyét, nincs oka szégyenkezésre - DE, ezzel az autóval sokkal többször kényszerültem be nem tervezett szervizlátogatásra, mint előtte a 3 db T22-esemmel összesen...