A problémásabb rész szerintem inkább a futómű és környéke, aminek felújítása, javítása "zsebbenyúlós", viszont ellenőrizhetőbb (ugyanígy a karosszéria állapota).
Ok, köszi, majd erre jobban rákérdezek, amikor átnézettetem a kiszemelt példányt.
A vvt-i motoroknál engem egyedül az a bizonyos olajfogyasztási probléma aggaszt. Viszont piszok jól mennek.
Most, hogy mondod rémlik valami itt a fórumból, majd visszaolvasok.
Azért ez nem olyan súlyos? Nyugtason meg egy Ave tulaj.
A Carina motor valóban kipróbált darab, ezért ne ódzkodj a régebbi Avensis-tól sem.
Nem ódzkodom tőle! Ha józanul gondolkodom és azt nézem, hogy
cirka fél millió megmaradna autóvétel után és azt mennyi mindenre tudnám
még fordítani, akkor arra jutok, hogy egy '99-es Ave-t vegyek.
Viszont a ráncfelvarrott modell _számomra_ sokkal elegánsabb, szebb
műszerfallal rendelkezik, ott a vvti motor, multikormány és fiatalabb
autó, nagyobb eséllyel automata klímás és ködfényszorós.
Nehéz eset, de ha most megvan rá a lé, akkor az ember jobban hallgat a
szívére, mint az eszére és elég régóta beleszerelmesedtem ebbe az
autóba :heart:, de csak most lett esélyem rá a piszkos anyagiak miatt.
(lásd topicnyitás dátuma és még előbb)
Bye, Fifi