Jol ledegradalta a tipust azert mert fillerekert vett egy 1.6-os fosfeszket tobbmint felmillio kilometerrel...
Okadek egy lelakott hanyinger...kivancsi lennek milyen benyomasai lennenek egy fullos peldanyba 2 literrel ami tiszta megkimelt borrel a segge alatt es korbe ( erdekes az enyemen nem akar levállni az ajtorol a bőr sem a tetokarpit )
Rossz volt a kepeket nezni meg az egeszet olvasni komolyan.
Ezzel egyetértek és hadd egészítsem ki:
A savazást nem kifejezetten az állapotára írta, mert arra magyarázatként szolgált az adott autó ára. Pont. Ez racionális dolog, sem több, sem kevesebb. Viszont a típus megítélése egyértelműen negatív a cikk alapján, noha a futott km tükrében megjegyezte, hogy nem zörög még mindig a belseje és a motor is élénken teszi a dolgát.
Én úgy látom a cikk alapján, hogy az alapötlet az volt, hogy egy meghatározott X összegbe (ez talán olyan 6-700 000 Ft lehetett,) mindenképpen férjen bele a vételár. Ilyen esetben adott a dilemma, melyiket éri meg jobban megvenni és aztán fenntartani. Egy 2-3 évvel fiatalabb, újabb típust, ami 2x annyi km-t futott, vagy esetleg egy előző generációs, kevesebbet futott, megkíméltebb példányt választani. Figyelembe kell venni a várható felhasználási módot és eszerint meghatározni a céljárművet. A cikk írója viszolyog a rozsdától és viszonylag keveset fogják használni, emiatt döntött az újabb, de sokat futott autó mellett, még úgy úgy is, hogy többet kell rá költeni karbantartás jelleggel.
Én spec. ebben az esetben valszeg máshogy döntöttem volna, de ez szubjektív. Egy biztosra vehető: A T25-nek ismert minden lehetséges gondja (motorolaj fogyasztás, katalizátor, bal oldali féltengely törés, generátor halál), amik a többi típus lehetséges problémáinál valszeg olcsóbban javítható és ezt követően a T25 minden bizonnyal olcsóbban fenntartható autó marad azoknál. Idáig a dolog racionális része...
A szubjektív dolgokat nézve, a külső egy idő után nem fogja érdekelni (csak amíg újdonság), ahogy a fekete belső sem. Viszont szép lassan elkezdi majd értékelni az autó pozitív tulajdonságait, amik felül fognak kerekedni a negatívumokon és azt fogja mondani, hogy az Avensis bő fél millió km-rel is Autó. Ezt egy olyan embernek, aki nem birtokolt még Toyotát, csak egyéb pl. olasz "élményautókat", vagy VW-fan, azok úgysem fogják megérteni, mert ők abból indulnak ki, amit nap, mint nap tapasztalnak a saját autójukkal kapcsolatban (gyakori költekezés, reszelés, javítás).