a mazda motorja hibátlan. a futómű kért majdnem ennyit tízévesen
Én meg holnap hozom el az Avensist, elvileg megáll 200e alatt majd a móka.
189e km, végig szervizelve és kímélve - igaz azért a probléma még messze nem volt olyan vészes, csak engem zavart.
Dízel esetében - mert ugye ilyen buszokat nagyon ritkán látni benzines kivitelben - pedig bizony fel lehet készülni ezekre a több százezres tételekre. De talán nem olyan vészes a dolog, vagy nem ilyen hamar jelentkezne, mert azért ne felejtsük, hogy bérautóról beszélünk (szegény már tele volt horzsolásokkal, illetve azért egy 517 cm hosszú autónak sem ugyanolyan a fordulóköre és íve, mint mondjuk egy kis 206-os PUG-nak, márkán belül maradva
), ahogy azt se hinném, hogy minden sofőr betartotta, és nem állította le azonnal a motort, elvégre ez csak bér, nem pedig saját autó.