Szavazás

Ha nem japán, Te melyikre voksolnál?

Német autók - mert precízek.
19 (46.3%)
Francia autók - mert kényelmesek.
2 (4.9%)
Olasz autók - mert szépek.
2 (4.9%)
Koreai autók - mert már hozzák a "szintet".
13 (31.7%)
Amerikai autók - mert a V8 az V8.
5 (12.2%)

Összes szavazó: 41

Szerző Téma: Egyéb autók  (Megtekintve 5036585 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Egyéb autók
« Válasz #28485 Dátum: 2017.10.24 09:36:56 »
Egyszerű: a Peu beindult minden reggel, az Avensis meg szétborított motorral áll :D
Hogy van a Lancia? :D

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Egyéb autók
« Válasz #28486 Dátum: 2017.10.24 09:52:54 »
Hogy van a Lancia? :D
Az nem Peu :D
Még kell valami tömítés meg egy buroklat, meg ha jól láttam vezérlésrögzítőt keres hozzá az emberem. Szóval a malmok lassan őrölnek :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9521

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10698
Egyéb autók
« Válasz #28488 Dátum: 2017.10.24 12:56:16 »
Egyszerű: a Peu beindult minden reggel, az Avensis meg szétborított motorral áll :D

Amikor visszavittem, akkor kicsit beszélgettem a fickóval, 200e km-nél 450e Ft-t költött egy kis motorgenerálra rajta. De hogy ennek van-e köze az autó bérautó mivoltához, amikor ugye a kíméletes hajtás, odafigyelés szinte nem játszik - nem tudom.  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10698
Egyéb autók
« Válasz #28489 Dátum: 2017.10.24 12:59:26 »
jó kocsik ezek. még nézegettem is őket tavaly, pályázni családdal, megpakolva nincs is jobb. de a mindennapokra azért elég batár. bátyám eggyel régebbi vivarója is jól muzsikál, jártunk vele kirándulni, csodálatos érzés mindent csak belehajigálni hátra, a gyerekek olyan távol ültethetők egymástól, hogy még beszélgetni sem tudnak, 130 a pályán simán tartható azzal is és olyankor 8-9 között fogyaszt valahogy. csak egy teherautó...

Nekem ez a típus jobban bejött, mint mondjuk egy 9 személyes Transitot hajtani. Ebben nem volt csupa kemény műanyag az ajtó, volt rajta puha kárpit, szóval látszott az igyekezet, hogy személyautósabbá tegyék.

A méreteit valóban szokni kell, az "alap" hosszúságú verzió is 4,75m hosszú belőle - illetve az a +, hogy magasabban ülsz, átlátod a forgalmat szinte megfizethetetlen.
Illetve az is biztos, hogy a forgalomban nem nagyon mertek bevágni elém...  :D
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Egyéb autók
« Válasz #28490 Dátum: 2017.10.24 13:10:06 »
Amikor visszavittem, akkor kicsit beszélgettem a fickóval, 200e km-nél 450e Ft-t költött egy kis motorgenerálra rajta. De hogy ennek van-e köze az autó bérautó mivoltához, amikor ugye a kíméletes hajtás, odafigyelés szinte nem játszik - nem tudom.  ;)
Az nem a hajtókarcsapágy? Vagy az a dCi-nél volt és nem a Hdi-nél? Mondjuk 450-be egy kéttömegű lendkerék is belefér.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10698
Egyéb autók
« Válasz #28491 Dátum: 2017.10.24 14:53:29 »
Ennyire nem mélyedtünk el a témában, mondta volt előtte 2 Vianója is, azok szinte többet voltak a szervizben - az elektromos ajtóktól kezdve minden elromlott rajtuk - többször is.

2012-es volt a PUG, érzésre még nagyon egyben volt (vagy talán pont a majd fél millás szerviz miatt? ), és ilyen felszereltséggel még most is elkérnek érte 3M Ft-t a HAHU-n (persze más kérdés valaki fizet is ennyit érte vagy sem  :hmmmm: ).
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Egyéb autók
« Válasz #28492 Dátum: 2017.10.24 16:26:21 »
Ennyire nem mélyedtünk el a témában, mondta volt előtte 2 Vianója is, azok szinte többet voltak a szervizben - az elektromos ajtóktól kezdve minden elromlott rajtuk - többször is.

2012-es volt a PUG, érzésre még nagyon egyben volt (vagy talán pont a majd fél millás szerviz miatt? ), és ilyen felszereltséggel még most is elkérnek érte 3M Ft-t a HAHU-n (persze más kérdés valaki fizet is ennyit érte vagy sem  :hmmmm: ).
Egy időben fontolgattam, de nem mernék belevágni. Mire a 3-4 milliós árat eléri, addigra alaposan kihajtják belőle amit lehet. Ennyiért ritkán lehet jó üzletet csinálni.

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Egyéb autók
« Válasz #28493 Dátum: 2017.10.24 18:53:55 »
Amikor visszavittem, akkor kicsit beszélgettem a fickóval, 200e km-nél 450e Ft-t költött egy kis motorgenerálra rajta. De hogy ennek van-e köze az autó bérautó mivoltához, amikor ugye a kíméletes hajtás, odafigyelés szinte nem játszik - nem tudom.  ;)
a mazda motorja hibátlan. a futómű kért majdnem ennyit tízévesen :D

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10698
Egyéb autók
« Válasz #28494 Dátum: 2017.10.24 23:34:39 »
a mazda motorja hibátlan. a futómű kért majdnem ennyit tízévesen :D

Én meg holnap hozom el az Avensist, elvileg megáll 200e alatt majd a móka.
189e km, végig szervizelve és kímélve - igaz azért a probléma még messze nem volt olyan vészes, csak engem zavart.  :innocent: ;)

Dízel esetében - mert ugye ilyen buszokat nagyon ritkán látni benzines kivitelben - pedig bizony fel lehet készülni ezekre a több százezres tételekre. De talán nem olyan vészes a dolog, vagy nem ilyen hamar jelentkezne, mert azért ne felejtsük, hogy bérautóról beszélünk (szegény már tele volt horzsolásokkal, illetve azért egy 517 cm hosszú autónak sem ugyanolyan a fordulóköre és íve, mint mondjuk egy kis 206-os PUG-nak, márkán belül maradva  ;) ), ahogy azt se hinném, hogy minden sofőr betartotta, és nem állította le azonnal a motort, elvégre ez csak bér, nem pedig saját autó.  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Egyéb autók
« Válasz #28495 Dátum: 2017.10.25 09:31:40 »
189e km, végig szervizelve és kímélve - igaz azért a probléma még messze nem volt olyan vészes, csak engem zavart.  :innocent: ;)
Ha hosszútávra tervezel vele, akkor rentábilisabb azonnal megcsinálni. Olajfogyasztás csak növekedni szokott, csökkenni nem. Egy idő után beletöltöd azt a mennyiséget ami már fáj. Munkadíjak szintén csak nőni szoktak. És akkor még bejön a környezetvédelem, meg az, hogy ne kapja már a fölös olajat a katalizátor, meg a lambda szondák. Azok is költségesek tudnak lenni.

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Egyéb autók
« Válasz #28496 Dátum: 2017.10.25 10:06:00 »
Ha hosszútávra tervezel vele, akkor rentábilisabb azonnal megcsinálni. Olajfogyasztás csak növekedni szokott, csökkenni nem. Egy idő után beletöltöd azt a mennyiséget ami már fáj. Munkadíjak szintén csak nőni szoktak. És akkor még bejön a környezetvédelem, meg az, hogy ne kapja már a fölös olajat a katalizátor, meg a lambda szondák. Azok is költségesek tudnak lenni.
Én is agyalok rajta, mert szinte ugyanaz a helyzet nálam is. 220e km-nél egyszer csak eltűnt az olaj (kb. 9e km-rel az olajcsere után, 2,2 litert öntöttem bele). Előtte semmi (csereperiódus alatt 1 cm hiányzott a maxtól a nívó pálcán), azóta meg szinte konstansan 5e km/1 liter olaj fogy, minimális szórással változik ez a mennyiség. Tehát nem fájdalmasan sok és nem is nő az olajfogyasztás. Ez kb 7e Ft/15e km plusz költség (évente 21e Ft), tehát anyagilag nem indokolt egy 200e-res motorgenerál. Még nem tudom, hogy ennek ellenére belevágok-e ebbe. Most kb. még 200e km-t (kb 5-6 év) tervezek ezzel az autóval.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10698
Egyéb autók
« Válasz #28497 Dátum: 2017.10.25 11:13:04 »
Ha hosszútávra tervezel vele, akkor rentábilisabb azonnal megcsinálni. Olajfogyasztás csak növekedni szokott, csökkenni nem. Egy idő után beletöltöd azt a mennyiséget ami már fáj. Munkadíjak szintén csak nőni szoktak. És akkor még bejön a környezetvédelem, meg az, hogy ne kapja már a fölös olajat a katalizátor, meg a lambda szondák. Azok is költségesek tudnak lenni.

Mivel az autó jó állapotban van, valóban vigyáztak rá, így hosszú távra tervez vele az ember - meg eleve a nagy cm3-is benzines + Aut váltós mivolta miatt elég szűk az a piaci igény, aki ilyet szeretne venni.  :no: Az autót elherdálni meg (most) biztosan nem fogom...  :innocent: ;)

Engem is főleg annak a ténye zavart, hogy az ember csak önti bele az olajat, de nem nagyon látszott, hol, hogyan és mikor távozik belőle. Kati és szonda csere megint lenne 1-2 100e, szóval ezek megőrzése is szerepet játszott benne, hogy belevágtam a gyűrűzésbe. És persze így kiderült, van-e esetleg egyéb baja, cserélni való a motorban, de a szerelő megnyugtatott, hogy minden ok. Így remélem most legalább pár évig nem kell mélyen a pénztárcába nyúlni ilyen téren.  :szemez:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Egyéb autók
« Válasz #28498 Dátum: 2017.10.25 15:27:31 »
Én is agyalok rajta, mert szinte ugyanaz a helyzet nálam is. 220e km-nél egyszer csak eltűnt az olaj (kb. 9e km-rel az olajcsere után, 2,2 litert öntöttem bele). Előtte semmi (csereperiódus alatt 1 cm hiányzott a maxtól a nívó pálcán), azóta meg szinte konstansan 5e km/1 liter olaj fogy, minimális szórással változik ez a mennyiség. Tehát nem fájdalmasan sok és nem is nő az olajfogyasztás. Ez kb 7e Ft/15e km plusz költség (évente 21e Ft), tehát anyagilag nem indokolt egy 200e-res motorgenerál. Még nem tudom, hogy ennek ellenére belevágok-e ebbe. Most kb. még 200e km-t (kb 5-6 év) tervezek ezzel az autóval.
Nem lehet, hogy valami tömítés gondja van, és ott csöpög/folyik el?
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Egyéb autók
« Válasz #28499 Dátum: 2017.10.25 15:40:23 »
Nem lehet, hogy valami tömítés gondja van, és ott csöpög/folyik el?
Az látszana szerintem kívülről. Ha nincs nyoma olajszivárgásnak, akkor az elég vagy a szelepszárszimeringek, vagy a gyűrűk mentén...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i