Azt nem tudom, mennyibe került az akku, de szerintem a kereskedőnek volt elfekvőben. Minden esetre, nagy korrektségre utal, hogy egy másik komplett pakkot kapott, nem pedig 1-2 modul lett kicserélve.
Biztosan én értem félre a dolgokat.
A cikk szerint:
"Meg is pukkasztotta a nem épp olcsó hibrid akkumulátor két celláját. A gyári javítási mód a teljes akkupakk cseréje, ő is ezt tette, persze az nem titok, hogy a sérült cellákat tartalmazó modul cseréjével és az összes cella töltéskiegyenlítésével vélhetően a sérült pakk is javítható − erre azonban majd legfeljebb egy másik autóhoz fog sor kerülni."
GTK azért volt az autó, mert gyári javítási móddal azaz új akkupakkal (+ apróságok) nem érte meg javítani.
Új akkupakk elfekvőben még márkaszerviznek sincs, egyrészt a hivatalos forrásból származó alkatrész drága, másrészt felesleges lenne raktáron tartani.
Én nem érzem húdenagy korrektségnek, hogy egy autót nem használhatatlan állapotban adnak el, hanem a hibás fődarabot kicserélnek egy másikra. Mivel senki nem ráfizetésből él, ezért nagy valószínűséggel a cseredarab bontott akkupakk, ami akár felújított is lehet. A kiszerelt akkupakk meg cellánként vagy felújítva egy másik autóban kerül hasznosításra.
Azért meg nem érdemel senki külön dicséretet, mert nem csal a km óra állással, inkább a csalókat kellene büntetni.