En ketezerig mindig kihuzatom az autot (nah jo, ez leejton nem ervenyes, ott 1300-ig ), de ma azon agyaltam, hogy ezt a fordulatot jobb hamarabb elerni, vagy inkabb lassabban? Szoval intezivebben gyorsitsak, vagy inkabb lassan erjem el ezt a fordulatot?
egyenletesen.
én nem szoktam kapkodni gyorsításkor sem. aztán tartsad a tempót, és ne lassulj, így nem kell újból gyorsulnod
mert az rontja le legjobban az átlagot
egyébként tegnap autóztam 1.6hdi-vel, és a forgalom ritmusát tartva (esetleg picit lemaradva, de az soha nem érdekelt...) 1500-nál már lehet váltani a következő fokozatot.
kipróbáltam,h piros lámpánál elsőként indulva 2000-nél váltok, és mindenki lemaradt
elég kellemesen hosszú benne az áttétel 5-ben,1500-fordulatnál, a 75km/h utazót lehet vele tartani. 100-nál 2000-t pörög.
pdtdi fábia 90-nél pörög 2000-t
1.3yaris 70-nél pörög 2000-t, ami a végsebessége is