Pedig amikor raktuk bele, eléggé hasonlított a régihez. Mondjuk a legnagyobb eltérés szerintem a szerkezeten látszott. A szerelő szerint a szerkezeten lévő lamellák nem egyformán nyomják a tárcsát és ez lehet a baj. És tényleg nagyon kemény a váltás, akkorát ugrik a motor, hogy majd ki esik. Amikor csak részlegesen ér csak a lendkerékhez, már akkor is nagyon tapad így nagyon rángat, nem csúszik. A szerelő is alig tudta megcsúsztatni picit. Nagyon hülyén fog az eredetihez képest.
Luk-ot találtam, az rendelhető, kb. 60-ért meg is kapnám. Exedy-t nem láttam sehol, ami rendelhető lett volna.
De mot vajon mi lesz a Aisin-nal? Mit szól majd hozzá a Bárdi? Vissza veszi, elismeri majd a hibát? El szokta ismerni? Vagy kérjek a Bárditól másik Aisin-t? De ha az is rossz lesz...? Megvan az esély, hogy jó lesz, de bizonytalan a dolog. A ki/beszerelés meg 30.000 ft. Harmadjára nem próbálkoznék.