Nekem akkor is a sedan tetszik , mivel annak is elég nagynak tűnő csomagtartója van, igaz a liftback hátsó ablaktörlője tényleg praktikus lehet. El kéne már mennem valamelyik talira, hogy kívül-belül alaposan megszaglászhassak egy ilyen kocsit - sőt, mindkét fajtából egyet-egyet De persze a most péntek sem jó, sőt a jövő péntek is elég esélytelennek tűnik perpillanat, de majd meglátjuk. Apropó: a pénteki minitalikon egyáltalán szokott lenni néhány ráncfelvarrott kolléga?
Nekem Sedanom van, vagyis az eddigi Avensisek mind azok voltak. Nekem formára, lámpákra sokkal jobbal bejönnek.
Az említett TV tényleg gondot okoz, az biztosan nem fér be a csomagtartóba, viszont a hátsó ülésre nevetve befér (szigorúan a doboza nélkül, az ajtó nyílása lehetne nagyobb is), és még marad egy hely a hátsó utas számára is. A sedannak is dönthető az üléstámlája, szóval én már vittem vele létrát, szőnyeget, de persze a bicaj az már csak nyitott csomagtérajtó mellett fér bele, míg a Liftback tulaja röhögve beteszi.
Én nem hiányolom a hátsó ablaktörlőt az autóról, egyrészt jó az autó alaktényezője, ezért még erős eső esetén sem koszolódik el annyira az ablak, azt hiszem 76000 km ezzel a fekete Avensissel, és 31000 km a korábbival már bőven nevezhető tapasztalatnak. :wink:
Liftbackben csak egyszer ültem, amikor elvittem az autót egy próbakörre, de amit a kalaptartó művelt a macskaköves úton, én abból a zörejből köszönöm szépen, de nem kérek.
Tudtommal a pénteki mikrotalis társaság tagjai között nincsen ilyen ráncfelvarrott Avensis tulaj, én egyszer Tutivesztessel futottam össze a talin, de neki már az új Avensise van.
Szóval tudtommal csak én vagyok, de sajnos mostanában én sem jutok el a talikra, talán 3 hét múlva már el tudok járni rendszeresen, de addig meg lesz egy nagy őszi talink is. :wink:
Szóval ha egyszerre leszünk valamelyik talin, akkor nagyon szívesen átadom az autót, és megosztom a tapasztalataimat.
Egyébként az 1.6-os motor sem olyan erőtlen, elég szépen megy ez is, de persze az 1.8-as biztosan jobb választás.
Amúgy szigorúan betartva a 125-130-at autópályán (M5-ös 90 km Bp-ig, előtte főutakon 90-100, és egy kicsi Bp-i araszolgatás, így egyszer sikerült 5.8-as fogyit produkálnom az autóval, persze inkább a 7 liter a jellemző, de akkor már a légkondi is folyamatason üzemel és a jobb lábam sem viszi túlzásba a mókát.
3000 körül már érezhetően megindul az autó, és mivel hallatlanul finom váltója van, ezért még ezzel a kis motorral is lehet meglepetéseket okozni.
Egy tolatóradar beszerelését viszont mindenképpen ajánlom, anélkül igen elveszett az ember, hátrafelé átláthatatlan a karosszéria.