Igen, ez az... mert hogy egy kamion akkora, hogy fényes nappal egy részben belátható kanyarban is időben észre lehet venni, ésszerű sebesség mellett.
Lehet fodrozni a témát végtelenségig:
- miért volt végig szaggatott vonal a kanyarban is?
- miért nem volt sebességkorlátozó tábla
- a kanyar beláthatósága mennyire befolyásolta a kamion észrevehetőségét
stb.
Sztem a perdöntő egyszerűen az lesz, hogy a kamion szabályosan állt-e ott, vagy sem. És ez qrva egyszerű lesz: volt-e bármi korlátozás érvényben vagy sem (tábla, vonal, stb.), illetve kanyarívben állt-e vagy sem.
Ez ugyanaz mint amikor az Árpád hídon belém rongyoltak hátúlról. Az senkit sem érdekelte, hogy azért kellett vészfékeznem, mert egy volánbusz rámhúzta a kormányt és két centire csúszott el az aztóm órra előtt, egyszerűen mindenki azzal foglakozott, hogy a mögöttem nem tartotta be a követési távolságot. Pedig mindenki ilyen követési távot tart meg mindenhol ilyen úton.