Jah, ebben van valami. Szerintem is jól néz ki a legtöbb kocsin. Azt hittem, jobban eláll a Civic-ről, hiszen arra ET45-ös felnit tettek gyárilag, a MAK meg ET35-ös. Plusz szélesebb is; ha jól emlékszem a te felnit 6"-os volt, a gyári felni meg 5"-os csak.
Nálam elfér a szélesebb gumi és felni a kerékív alatt szerencsére. A hétvégén most kapott nagy terhelést a kocsi, 5-en utaztunk megrakva (100 kliós emberekkel). Kapott is par belengetős úthibát, de egyszer sem ért bele a kerékívbe a gumim hátul. (Elől meg eselytelen, hogy összeérjen a gumi a kerékívvel.) Volt, hogy oldalra dőlve álltam meg vele, közben ültek benne 4-en, meg meg is volt rakva, aztán csodáltam, mértem a helyzetet.
A jobb hátsó gumi belenyomódott a kerékív mögötti űrbe, de így sem ért bele egy lemezbe sem. Szerintem ha /55 lenne a gumi vagy 7"-os a felni, akkor már gondok lettek volna. Szóval nekem pont jó ez a méret szerencsére.
Amúgy a Dunlop SP Sport01 is faxa, esőben is tapad, mint az állat. Ma esett az M7-n, miközben mentem rajta. Nem volt 160-nál sem gond (rövid szakaszon mentem enyivel is), ahogyan fékeztem, tapadt azonnal a kerék és lassult a kocsi, mint az állat. 130-140 volt átlagosan a sebességem, teljesen biztonságosnak éreztem ezt, annyira jól tapadtak az új Dunlop gumik. Szerintem nagyon nagy tartalék van ebben a gumiban, megkockáztatom, hogy jobban bírja a vizet, mint a 185-ös Goodyear Hydragrip gumijaim, amik kimondottan esőmintázatúak voltak.
Szóval örülök, mert jó a kis MAK is, meg a Dunlop is. Ha a futóművem is készen lesz, akkor nagy királyság lesz a kocsim.
Most jön amúgy 2 hét Hondazás, úgyhogy kezdek átszellemülni. A boyracer gyerek kezd kibújni belőlem...