Naszóval,
torpedólemez:Nem a legszaxerűbb megnevezés, inkább szleng, de ha azt írom, hogy
tűzfallemez, akkor jobb??? :-)
Egyebekben meg a motorteret és a kasztni belső terét keresztirányban lezáró lemezt nevezik ennek. :idea: Vagy az egyik oldalon Te ülsz, a másikon meg a motor dolgozik. :-)
Túlfolyócső: :arrow: Mitomén, kb. o,50, vagy o,75-ös műanyag csövecske, akár szilikongumiból, akár más színű csőből. Mondjuk én csak műanyagcsövet láttam különféle márkákon de elképzelhetőnek tartom, hogy akár fémcső is lehet. A Carinán tuti műanyagcső volt, a NIssanon is az van, és majdnem ugyanazon a fördrajzi helyen található, valszeg az összes japánban nagyjából egy helyen található.
Puceválni lehet, mivel 1xűen le lehet húzni. Cloroxot, vagy Hypot bele, oszt hullik a baci 1000-el. :-)
Klíma használatot követően, a motort nem azonnal leálítani, hanem klíma nélkül járatni, így legközelebb nem lesz indításnál dohos szag, mert noincsen ideje megpimpósodni a maradék kondenzvíznek.
De ezt már valaki nagyon helyesen már korábban itt leírta.
:idea: Magyarán pár száz méterrel az úticél előtt klíma kikapcs, ablak tetszés szerint lehúz, és probléma meg van oldva.
Remélem az összes kérdésre válaszoltam.