Tegnap és ma reggel kipróbáltam végre a Torque-ot mert megérkezett az ebay-ről a bluetooth protokol. Az első csatlakozás az ELM327 protokoll és a telefon között simán ment, de amikor pár óra után újra beültem, akkor nem akart csatlakozni automatikusan.
Ma reggel ugyanezt játszotta el, ekkor a telefon menüjében manuálisan megszüntettem a párosítást és újra párosítottam, ezután jó lett, remélem most már fog automatikusan csatlakozni.
Én elsősorban a benzinmotor fordulatszámának figyelése miatt vettem meg ezt a 2e Ft-os kütyüt, de látom hogy sok más dologgal is jól elszórakozok majd
A benzinmotor fordulatszáma a ma reggeli 8km-es út során egyszer sem ment 1400rpm fölé, amin picit meglepődtem.
A hidegindítás után a torque szerint 4,4l/hr volt a fuel flow rate, ami később meleg motornál már 2,2l/hr-re módosult (amikor akku töltése miatt kapcsolt be álló helyzetben a benzinmotor). Nem tudom persze ezek mennyire valós értékek, a fogyasztási adatokat hosszabb távon majd összevetem a fedcomp értékeivel, ami egyébként összességében véve az eddigi mintegy szűk 10e km alapján egy picit kevesebbet mutat, mint a valós fogyasztás (cca. 0,2-0,4l/100km-rel).
Az ELM327-es protokoll minden alkalommal való fel és lecsatlakoztatása a kocsihoz elég fárasztó, szóval az a tervem, hogy rajtahagyom, csak nem meríti le az akksit.
Van esetleg valahol a Torque-ról egy topik itt a fórumon?