Kipróbáltam, videót is készítettem. Most nem otthonról írok, úgyhogy a videót csak később tudom majd feltenni.
Én sík úton próbáltam, de 3-ban 30-ról azonnali gyorsulásba kezd az autó, nincs semmi olyan érzés, mint amit Te írsz. Na majd este a videón meglátod...
Sőt, a vidóen utána visszalassítok 20-ra, és onnan padlózom. Ott már kevésbé gyorsul, de azért történik valami!
Majd próbáld meg, hogy üzemmeleg motor mellett megvárod míg teljesen lemegy alapjáratra (550-600), és nyomsz egy padlót. Azt kell figyelni, hogy azonnal felpörög-e van elötte le akar fulladni egy pillanatra. Ez (és ugyebár a torpanás menet közben) a légtömegmérő hiba tünete.
Azért azt sem árt megjegyezni, hogy az enyém még EURO III-as, 68 LE-s, a Tiéd pedig EURO IV-es, 65 LE-s Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a 3 LE plussz szétszabja a kasztnit, de azért biztosan más a motor karakterisztikája!