Próbáltad kitakaríttatni?
Izso jól írja, hülyeség kitakarítani, nem fogsz tudni vele sokat eljárni, és megint nem fog megfelelően működni. Megoldás lehet a kiemelő, az elektronikai módosítás a szonda vezetékében, vagy ha nagyon muszáj, akkor egy ugy. katalizátor. Utóbbi viszont ahogy olvastam szintén 100 max 150 ezer km-ig jó, és megint jön a hibakód.
Én annyit csináltam, hogy a szonda vezetékébe betettem a kondi plusz ellenállás kombinációt ez megoldotta a hibakódot, és mellette vettem egy bontott jó állapotú katalizátort 15 ezerért, ami ugyan dobja már a p0420-at, de ha a jelenlegi katalizátorom összeszakadna/eltömődne valami csoda folytán, akkor ott a tartalék gyári darab, ami még elmegy megint 100e km -t. Összességében így 15 ezer Ft-ból még el tudok járni az autóval 150 e km körül biztos. Egy ilyen korú autó esetében azért már mérlegelni kell az alkatrészek ár/érték arányát, meg azt is, hogy mennyit mész az autóval évente..