Hát az én Camrymban nincs elektronikus gázpedál, tehát szép finoman gyorsít. Viszont ha Palczk módjára padlógázzal gyorsulnék vissza a kívánt tempóra, azt hiszem durva datok jönnének ki. Padló, visszavált, hűbammeg, jönnek a nyútonok, hátbaverés, na ez már sok is, lassítsunk.
Na, többek közt ezért nem vennék automatát a Camryből. Egyrészt mert azzal már tényleg lomhácska a 2.2-es, másrészt mert azzal nem tudom alkalmazni azt az általam preferált módszert, hogy gyorsításhoz nem kapcsolok vissza, de padlógázt adok. Mert az automata ugye törvényszerűen visszagangol padlógázra. Ez az egy, amit nem szeretek benne egyébként.
Az a fajta alulmotorizáltság, amit Palaczk ír, és amivel csak lendületautózást lehet végrehajtani az autópályán, engem zavar. Sőt, veszélyesnek érzem. A párom, aki nem egy sebességőrült, hogy finoman fogalmazzak, ő is észrevette, hogy az 1.6-os Avensis már kevés volt bizonyos szituációkban.
Pontosan hol is írok én erről a fajta alulmotorizáltságról
?
Amúgy, hogy mindenkinek világosabb legyen, miről beszélünk.
Én KÉZI VÁLTÓS 2.2-es V10-es (92-96) Camry vásárlásában gondolkodom. Ennek az adatai: 0-100 9.7 mp, vmax 205 kmh. Ear autója, vagyis az automata váltós 3.0 V20-as (97-01) Camry 9.0 alatt van 100-on, és 220 a vége. Mindenki döntse el maga, hogy ez mekkora különbség.