A pörgetés indításkor a légkondi bekapcsolt állapotában is fokozott. Később is lehet észlelni különben. Persze ha van légkondid benne és ha használod.
Az olajfogyasztás csak úgy saccolható, ha tuti megfelelő olajcsere/szűrőcsere és legalább megtett kb.1000 km után a beöntött mennyiség alapján megnézed. Fel kell tölteni max.ig és ami belement - kb. annyit fogyasztott. Jól van, ezt tudtuk eddig is, de nem véletlen írtam, hogy 'saccolható', mert minden számít, hogy mennyire állsz -és álltál a beöntéskor- vizszintesen, mennyire volt meleg az olaj - értsd visszafolyás, szóval 1-2-3 deci eltérés könnyen lehet a valóságostól.
Tehát a pálca alapján nem lehet fogyasztást számolni: kimondottan a beöntött mennyiségek számítanak és a motorban az olajszint többnyire csak tájékoztató a pálca alapján.
Egy kérdés: volt állapotfelmérés? Kompresszió stb. re gondolok. Azért egy ilyen műszeres mérés többet mond, mint a vélhető olajfogyás.