Értem, hogy üt, de mitől kopik a dob oválisra? Én hibáztam vagy a konstrukció ilyen vagy anyaghiba van? Ez izgat, nehogy újra elkezdjen ütni a drága új pofákkal...
Azon, hogy nem mozog, azon azt értem, hogy a dob levételét követően a fékpofák kézzel nem mozgathatóak semilyen mértékben sem. Nyilván fékezésre mozognak (szétfelé), de nincs egy minimális mértékű holtjátéka sem a rendszernek, ami a Hondákon tapasztalható. Ott a két betét jobbra-balra egy fél centit lötyög normál állapotában egyszerre, míg itt fix minden alkatrész, csak fékezéssel idézhető elő bármilyen irányú pofamozgás.
Az automata utánállítót én is most majd kézzel beállítom rendesen, legalább ez legyen OK, míg a pofákat cserélem és a tárcsát szabályoztatom... Azért elvárható lenne, hogy rendesen utánahúzzon a mechanika, ha már automata, azonban ennek a részeleges működésképtelensége számomra sem új, csak Toyotán dobféket még nem szereltem, nem tudom, hogy itt mi számít normálisnak... A zsírzás hiánya okozhat szerinted szorulást vagy csak nehezebb lesz picit a működése a rendszernek?
Az átlagos ár az relatív, márkás pofák kaphatóak 6-7-8e körül, amelyek nem integrált karosak. Azért a 7 és a 13e között van némi különbség. Az szabályzással együtt 10e-ből megállna, ez meg lesz vagy 15e minimum... Az Outlander meg nagy kocsi, nehéz és drága, még jó, hogy arra drágább a fék, mint az E11-esre. Szerintem a pulzálás ellen jó a szabályzás, persze csak ha a határértéken belül marad a tárcsa (vagy dob).